هافبک آلمانی یوونتوس می‌گوید قصدی برای جدایی از این تیم در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی ندارد.

هافبک آلمانی یوونتوس می‌گوید قصدی برای جدایی از این تیم در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی ندارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سامی خدیرا که این فصل از ترکیب یوونتوس کنار گذاشته شده و حتی یک دقیقه هم توسط آندره‌‌آ پیرلو به بازی گرفته نشده است، می‌گوید قصدی برای جدایی از این تیم در ماه ژانویه ندارد. این هافبک آلمانی که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه یوونتوس در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، یکی از بازیکنانی است که بیشترین دستمزد را در این تیم دارد.

خدیرا ۳۳ ساله در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ZDF» آلمان گفت: اگر شما نمی‌توانید در زمین تمام توان خود را به نمایش بگذارید، سعی کنید در تمرینات یا در بیرون از زمین این کار را انجام دهید. می‌خواهم زمانی که از یوونتوس جدا می‌شوم، هواداران یووه از من به‌عنوان بازیکنی فوق‌العاده یاد کنند.

وی افزود: وضعیت کنونی من به خاطر آندره‌آ پیرلو نیست و از این بابت عصبانی نیستم. من روشی را که او می‌خواهد تیمش بازی کند، درک می‌کنم. جدایی من از یووه در ژانویه قطعاً اتفاق نخواهد افتاد. می‌خواهم به قراردادم با یوونتوس که تا تابستان ۲۰۲۱ است، احترام بگذارم.

خدیرا که مورد توجه باشگاه‌هایی همچون اورتون و تاتنهام است، در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: اگر فرصتش پیش بیاید، لیگ برتر انگلیس می‌تواند یک گزینه برای من باشد. من هوادار پروپا قرص لیگ برتر هستم. هنوز هم با کارلو آنچلوتی و ژوزه مورینیو در تماس هستم و ارتباط ما به واسطه همکاری‌مان در رئال مادرید هیچ‌گاه قطع نشده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.