مسعود ابراهیم‌زاده مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: امتیاز نگرفتن به خاطر اشتباه داوری خیلی تلخ است و امیدوارم دیگر شاهد چنین اشتباهاتی از سوی داوران نباشیم.

مسعود ابراهیم‌زاده مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: امتیاز نگرفتن به خاطر اشتباه داوری خیلی تلخ است و امیدوارم دیگر شاهد چنین اشتباهاتی از سوی داوران نباشیم. مسعود ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد ذوب‌آهن در سه هفته گذشته گفت: تیم ما با وجود تغییرات زیاد و از دست دادن تعدادی از بازیکنان تأثیرگذارش، از لحاظ فنی عملکرد خوبی در این سه هفته داشته است، ولی مسئله مهم این است که بابت اشتباهات داوری اذیت شدیم. اگر در بازی با فولاد آن پنالتی گرفته نمی‌شد یا در بازی با ماشین‌سازی در دقیقه یک ۱۰ نفره نمی‌شدیم، قطعاً الان اول یا دوم بودیم.

وی ادامه داد: امتیاز نگرفتن به خاطر اشتباه داوری خیلی تلخ است و ممکن است شرایط ذهنی یک تیم را به‌هم بریزد. در همین بازی با پیکان هم اگر داور تصمیم خود را عوض نمی‌کرد امکان داشت ببازیم و شرایط خیلی سخت می‌شد، ولی خوشبختانه داور شجاعت به خرج داد و تصمیمش را عوض کرد. من فقط امیدوارم از این به بعد هیچ تیمی بابت اشتباهات تأثیرگذار امتیاز از دست ندهد.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد دیدار هفته چهارم تیمش برابر صنعت نفت خاطرنشان کرد: آنها با اینکه بازیکنان زیادی را از دست دادند، ولی همچنان تیمی پرقدرت هستند. ما بازی سختی در پیش داریم، ولی فقط برای برد به آبادان می‌رویم. کسب سه امتیاز بازی با صنعت نفت برای ما از نان شب واجب‌تر است و امیدوارم اولین برد فصل را در آبادان به دست بیاوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.