دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: ما بازیکنان باکیفیت و با انگیزه‌ای داریم و هدف‌مان قرار گرفتن در نیمه بالای جدول است.

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: ما بازیکنان باکیفیت و با انگیزه‌ای داریم و هدف‌مان قرار گرفتن در نیمه بالای جدول است. فرزین گروسیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص عملکرد صنعت‌نفت در سه هفته گذشته گفت: خوشبختانه شرایط تیم ما خوب بوده و تا حالا ۴ امتیاز هم گرفته‌ایم، البته در بازی با پرسپولس می‌توانستیم امتیاز بگیریم اما در بازی با شهر خودرو هم می‌توانستیم برنده باشیم و هم بازنده. باید این را هم در نظر گرفت که تمام بازیکنان ما فقط در دو مسابقه برابر هم قرار گرفتند و مطمئنا به مروز زمان به تیم قوی‌تری تبدیل خواهیم شد.

وی در خصوص جدایی بازیکنان تاثیرگذار صنعت‌نفت و اینکه آیا آنها می‌توانند در لیگ امسال نتایج خوبی بگیرند، تاکید کرد: همانطور که گفتید صنعت‌نفت اسکلت اصلی‌اش را از دست داد و این کار باشگاه را سخت کرد. با این حال نفرات خوبی به تیم اضافه شدند، ما بازیکنان باکیفیت و با انگیزه‌ای داریم و هدفمان قرار گرفتن در نیمه بالای جدول است. امیدوارم نتایجی بگیریم که باعث خوشحل هواداران و مردم آبادان شود.

گروسیان که فصل گذشته در لیگ دسته اول بازی کرد، در خصوص موقعیت خودش در صنعت‌نفت، تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر شرایط خوبی در تیم دارم و از اعتماد کادر فنی هم تشکر می‌کنم. دوری از لیگ برتر برایم سخت بود اما فصل گذشته در استقلال خوزستان عملکرد خوبی داشتم و خوشبختانه توانستم به لیگ برتر برگردم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )