کاپیتان تیم صنعت نفت آبادان گفت: آخرین تیمی بودیم که برای حضور در لیگ برتر استارت زدیم، البته این معضل هر سال در صنعت نفت وجود دارد.

طالب ریکانی در خصوص تساوی صنعت نفت مقابل شهرخودرو در هفته سوم لیگ برتر اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کردیم که یک بازی سخت مقابل شهرخودرو داشته باشیم. متاسفانه با توجه به فشردگی نسبی مسابقات، فرصتی برای ریکاوری پس از بازی با پرسپولیس نداشتیم.

وی افزود: کسب یک امتیاز در زمین حریف راضی کننده است. حتی در لحظات پایانی بازی می‌توانستیم سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم. بابت موقعیت از دست رفته در صحنه انتهایی بازی از هواداران عذخواهی می‌کنم. هواداران صنعت نفت صبر داشته باشند، زیرا بازی به بازی پیشرفت کرده و آنان را در پایان لیگ قطعا شاد خواهیم‌کرد.

کاپیتان صنعت نفت آبادان در خصوص فرصت‌سوزی‌اش در لحظات پایانی بازی گفت: در موقعیت تک به تکی که در دقایق پایانی برایم به وجود آمد، می‌توانستم ضربه نهایی را خودم بزنم اما به دنبال این بودم تا به آل‌کثیر پاس دهم تا پایش به گل‌زنی در تیم باز شود.

ریکانی در خصوص عملکرد داوری بیان کرد: خطای رخ داده در محوطه شهرخودرو صددردصد پنالتی بود و بعد از بازی در رختکن هم جای استوک بازیکن شهرخودرو روی پایم باقی مانده بود. در آن صحنه بازیکن شهرخودرو بدون این که پشت‌سر خود نگاه کند به مچ پایم ضربه وارد کرد و قطعا پنالتی بود.

وی در مورد عملکرد فنی تیمش مقابل شهرخودرو خاطرنشان کرد: تمام ایران از مشکلات صنعت نفت مطلعند. آخرین تیمی بودیم که برای لیگ برتر استارت زدیم و البته این موضوع هر سال برای صنعت نفت تکرار می‌شود. ۱۲ تا ۱۳ بازیکن خیلی خوب از صنعت نفت جدا شده‌اند و بازیکنان خوب و جوانی جایگزین شده اند.

بازیکن صنعت نفت آبادان عنوان کرد: برخی از تیم‌ها به ۵ تا ۶ ماه زمان نیاز دارند تا به هماهنگی برسند. در حال حاضر صنعت نفت بازی به بازی شرایطش بهتر شده است. در لیگ برتر سه گل دریافت کرده‌ایم که دو تای آنها از روی نقطه پنالتی بوده است. عملکرد دفاعی تیم خوب است، اما هواداران باید صبر کنند تا هماهنگی بیشتری میان بازیکنان به وجود آید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )