معصومه جهانچی می‌گوید بازیکنان ملوان برای صعود به مرحله دوم مسابقات لیگ برتر به سه امتیاز همه مسابقات فکر و برای آن‌ها تلاش می‌کنند.

به گزارش ایسنا، هفته اول لیگ برتر فوتبال زنان ۷ آذر با برگزاری ۴ دیدار از گروه اول و دوم به پایان رسید. ملوان بندرانزلی که میهمان سارگل بوشهر بود با حساب دو بر یک و گل‌زنی صفورا جعفری و راضیه موسوی اولین پیروزی فصل خود را کسب کرد.

معصومه جهانچی، سرمربی ملوان در مورد دیدار روز گذشته تیمش به ایسنا گفت: با توجه به تمرینات و صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم و همچنین این که به دنبال کسب سه امتیاز بودیم، تقریبا به اهداف‌مان رسیدیم البته می‌توانستیم از موقعیت‌های خوبی که به دست آورده بودیم، بهتر استفاده کنیم اما چون بازی اول و هماهنگی بازیکنان کم بود به گل‌های بیش‌تری دست پیدا نکردیم.

او با بیان این که ملوان تلاش می‌کند تا روند پیروزی‌های خود را حفظ کند، افزود: با این که تیم بوشهر تازه بسته شده بود اما دست و پا بسته عمل نکرد و با سختی پیروز شدیم اما تلاش‌مان را می‌کنیم که در بازی‌های بعدی نتایج خوبی بگیریم.

جهانچی در پایان گفت: ما به سه امتیاز همه مسابقات فکر و برایش تلاش می‌کنیم. به بازیکنانم ایمان دارم که در مسابقات بعدی بهترین عملکرد خود را به نمایش می‌گذارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.