یک رسانه اسپانیایی جمله‌ای که هافبک شیلیایی تیم فوتبال اینتر در اعتراض شدید‌اللحنش به تصمیم داور بازی که باعث اخراج او شد را فاش کرد.

یک رسانه اسپانیایی جمله‌ای که هافبک شیلیایی تیم فوتبال اینتر در اعتراض شدید‌اللحنش به تصمیم داور بازی که باعث اخراج او شد را فاش کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، یکی از اتفاقات جنجالی بازی چهارشنبه تیم‌‌‌های فوتبال اینتر و رئال مادرید در ورزشگاه جوزپه‌مه‌آتزا در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که با باخت ۲ بر صفر نماینده ایتالیا خاتمه یافت، اخراج آرتورو ویدال در دقیقه ۳۳ پس از دریافت دو کارت زرد متوالی به دلیل اعتراض شدید به تصمیم انگلیسی بازی‌، آنتونیو تیلور بود.

هافبک شیلیایی تیم فوتبال اینتر زمانی که به زمین افتادنش به خاطر فشار وارده از سوی رافائل واران مدافع رئال مادرید در محوطه جریمه این تیم پنالتی تشخیص داده نشد، به شدت به تیلور اعتراض کرد که این حرکت او یک کارت زرد برایش به همراه داشت. با این حال ویدال لحن اعتراضش را حتی شدیدتر کرد و کار را به جایی رساند که داور انگلیسی بلافاصله کارت زرد دوم را هم به او نشان داد و اخراجش کرد.

اکنون شبکه «گل‌تی‌وی» اسپانیا مدعی شده که توانسته بفهمد ویدال به تیلور چه گفته که خشم داور انگلیسی را برانگیخته است. طبق ادعای این شبکه ویدال پس از نادیده گرفتن حرکت واران از او به خاطر استفاده نکردن از کمک داور ویدئویی برای بازبینی صحنه انتقاد کرده است. تیلور با توجه به فاصله بسیار کمی که با صحنه داشت لزومی برای استفاده از کمک داور ویدئویی نمی‌دید و همین موضوع اعتراض ویدال را به همراه داشت. طبق ادعای گل‌تی‌ی ویدال به داور انگلیسی گفته است:«این VAR لعنتی را اینجا گذاشته‌اند که بروی نگاه کنی و تو باز هم هیچ کاری نمی‌کنی.»

اعتراض ویدال به تصمیم داور به زمین بازی محدود نشد و او پس از بازی هم در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام با گذاشتن چند ایموجی عصبانی و مشت نشان داد که هنوز خشمگین است.

ویدال به خاطر این حرکاتش ممکن است بیش از یک جلسه ناشی از دریافت کارت قرمز از همراهی اینتر محروم شود. در همین حال گزارش شده است که باشگاه اینتر هم قصد دارد او را بابت رفتارش که اینتر را در مصاف خانگی برابر رئال مادرید به زحمت انداخت و شانس صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی را به شدت کاهش داده است، جریمه کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.