هفته سوم لیگ برتر فوتبال در حالی با گل‌های کم همراه بود که در ۷ بازی برگزار شده این هفته داوران ۴ بار به نشانه ضربه پنالتی در سوت خود دمیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور در مجموع با ۸ گل در ۷ بازی دنبال شد که این تعداد گل برای بازی‌های انجام شده بسیار کم است و باید گفت هفته سوم از نظر تعداد گل زده زیر خط فقر قرار دارد. این در حالی است که به نسبت تعداد قابل ملاحظه‌ای پنالتی در این بازی اعلام شد.

در ۷ بازی برگزار شده از این هفته داوران جمعاً ۴ بار به نشانه پنالتی در سوت خود دمیدند که تنها ۲ پنالتی گل شد و ۲ بار هم ضربات پنالتی توسط بازیکنان از دست رفت تا از ۸ گل این هفته ۲ گل از روی نقطه پنالتی به دست آمده باشد.

ساسان انصاری از فولاد و سیامک انصاری از پرسپولیس بازیکنانی بودند که پنالتی تیم‌های خود را مقابل گل گهر و نفت مسجد سلیمان از دست داده و در مقابل گادوین منشا از گل گهر به همراه طالب ریکانی از صنعت نفت بازیکنانی هستند که ضربات پنالتی شان را مقابل فولاد خوزستان و شهرخودرو مشهد به گل تبدیل کرده‌اند.

گادوین منشا با گلی که از روی نقطه پنالتی وارد دروازه فولاد کرد تعداد گل‌های خود در این فصل را به عدد ۴ رساند تا با میانگین بیشتر از یک گل برای هر بازی، در هفته سوم به تنهایی در صدر جدول گلزنان برتر لیگ بیستم قرار بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.