نیمه نخست دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس با نتیجه تساوی به پایان رسید.

نیمه نخست دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس با نتیجه تساوی به پایان رسید. به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس در چارچوب هفته سوم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۵ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهید بهنام محمدی آغاز شده است که نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب نفت مسجد سلیمان: احمد گوهری، مجتبی مقتدایی، مصطفی ناییج‌پور، بهروز نوروزی‌فرد، سجاد جعفری، محمد بلبلی، محمدمهدی احمدی، محمدمهدی محبی، نیما انتظاری، میثم تهیدست و ساسان حسینی.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن، سیامک نعمتی و مهدی عبدی.

داور: اشکان خورشیدی

دقیقه ۱۳: کرنر ارسالی بازیکنان نفت مسجدسلیمان با ضربه سر محمد بلبلی همراه شد که به شکلی خطرناک از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۲۱: ارسال بشار رسن با تأثیر سیامک نعمتی در داخل محوطه جریمه به مهدی عبدی رسید اما ضربه بی دقت این بازیکن راهی به دروازه نفت پیدا نکرد.

دقیقه ۲۳: شوت سجاد جعفری در اختیار لک قرار گرفت.

دقیقه ۲۷: ساسان حسینی بازیکن نفت بار دیگر شوتی راهی دروازه پرسپولیس کرد که حامد لک توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۳۸: حرکت ترکیبی بازیکنان پرسپولیس و پاس بسیار زیبای عبدی، بشار رسن را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان نفت قرار داد که خطای گوهری باعث شد داور نقطه پنالتی را برای سرخپوشان نشان دهد.

دقیقه ۳۹: سیامک نعمتی پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس را هدر داد و توپ را به تیر دروازه نفت زد تا بهترین موقعیت پرسپولیس تا به اینجا از دست برود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.