یکی از دیدارهای جالب توجه هفته سوم رقابتهای لیگ برتر دیدار بین دو تیم تازه لیگ برتری شده آلومیینوم اراک و مس رفسنجان است.

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته سوم رقابتهای لیگ برتر امروز ۴ دیدار انجام می‌شود که یکی از جالب‌ترین آنها، تقابل دو تیم آلومینیوم اراک و مس رفسنجان است. دو تیمی که فصل گذشته در لیگ دسته اول حضور داشته و با قهرمانی و نایب قهرمانی در آن مسابقات به لیگ برتر راه یافتند.

این دو تیم هر دو برای اولین بار حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنند و هر دو تیم نیز در دو بازی نخست خود در این مسابقات شکست خورده و هنوز امتیازی به دست نیاورده‌اند.

امروز این فرصت برای یکی از این دو تیم ایجاد می‌شود که به اولین پیروزی و ۳ امتیاز خود در تاریخ رقابتهای لیگ برتر دست پیدا کند و یا ممکن است هر دو تیم با محرومیت از به دست آوردن نخستین پیروزی لیگ برتری، به مساوی رضایت داده و به طور همزمان اولین امتیازات لیگ برتری خود را به دست آورند.

مس و آلومینیوم نه تنها تاکنون امتیازی در لیگ برتر به دست نیاورده‌اند، بلکه هنوز در این مسابقات به گل هم نرسیده‌اند و اگر گلی در این دیدار رد و بدل شود، نخستین گل لیگ برتری این دو تیم خواهد بود.

مس رفسنجان در دو دیدار قبلی خود با نتایج مشابه ۲ بر صفر مقابل استقلال و گل گهر تن به شکست داده و آلومینیوم اراک در هفته اول مقابل نساجی با نتیجه ۳ بر صفر پذیرای شکست شد و در هفته دوم مقابل سپاهان با یک گل تن به شکست داد.

این دیدار که در نوع خود جالب توجه است از ساعت ۱۶:۳۰ و به میزبانی آلومینیوم در شهر اراک آغاز می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.