سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از بازی دفاعی تیمش مقابل لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا دفاع کرد.

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از بازی دفاعی تیمش مقابل لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا دفاع کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در چهارمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و در دیداری خانگی به لطف گل دقیقه ۱۱ نیمار از روی نقطه پنالتی، با نتیجه خفیف یک بر صفر مقابل لایپزیگ به پیروزی رسیدند، بابت بازی نه‌چندان دلچسب شاگردانش عذرخواهی نکرد. تیم تحت هدایت او در این بازی تنها سه شوت در چارچوب دروازه لایپزیگ زد و بازی دفاعی از خود ارائه کرد.

سرمربی آلمانی پاریسی‌ها بعد از این بازی گفت: در بازی رفت که با نتیجه ۲ بر یک مغلوب لایپزیگ شدیم، شانس با ما یار نبود، در عوض در این بازی کمی خوش‌شانس بودیم. ما همبستگی لازم را در این بازی داشتیم و با قلب‌مان دفاع کردیم. ما همیشه با هم هستیم و به همین خاطر برنده شدیم. بابت ارائه چنین بازی عذرخواهی نمی‌کنم. شرایط بازی طوری بود که ناچار به دفاع کردن شدیم.

وی افزود: در این دیدار ممکن نبود که از زیر فشار موجود خارج شویم و این را باید بپذیریم. ما می‌خواهیم هجومی باشیم و این را پیش از این بارها نشان داده‌ایم، اما گاهی اوقات انجام این کار ممکن نیست. ما این فصل ۱۱ بازی در لوشامپیونه و چهار بازی در لیگ قهرمانان انجام داده‌ایم که در این بازی‌ها بازیکنان‌مان در حدود ۱۰۰ بار مصدوم شده‌اند، یعنی به طور میانگین هفت مصدوم در هر بازی.

توخل تصریح کرد: ما هفته آینده باید در خانه منچستریونایتد به میدان برویم و امیدوارم مصدومان ما بتوانند تا آن موقع ریکاوری کنند، این در حالی است که روز شنبه هم یک بازی در لوشامپیونه مقابل بوردو داریم. وراتی و نیمار بدون تمرین کافی مقابل لایپزیگ به میدان رفتند و این واقعیت ماجراست. شاید با خود بگویید که من همیشه بهانه‌جویی می‌کنم.

وی در جمع‌بندی صحبت‌هایش گفت: دشوارترین کار ممکن این بود که ۱۱ بازیکن برای این بازی پیدا کنیم که بتوانند به لحاظ فیزیکی تأثیرگذار باشند. ما برای بازی با منچستریونایتد هم برنامه‌ای را آماده خواهیم کرد. اگر بازیکنان‌مان آماده باشند، بازی بهتری را به نمایش خواهیم گذاشت. اگر لازم باشد که دوباره در لاک دفاعی فرو برویم، در بازی با منچستریونایتد هم این کار را خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.