سرمربی تیم فوتبال اینتر بازی خانگی تیمش مقابل رئال مادرید در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را به یک فینال تشبیه کرد.

سرمربی تیم فوتبال اینتر بازی خانگی تیمش مقابل رئال مادرید در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را به یک فینال تشبیه کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته در نشست خبری پیش از بازی فردا شب (چهارشنبه) شاگردانش مقابل رئال مادرید در ورزشگاه جوزپه‌مه‌آتزای شهر میلان گفت: برای ما این بازی حکم یک فینال را دارد. بعد از باخت بازی قبل در مادرید و دو تساوی قبل از آن، ما راه‌های زیادی برای صعود به مرحله بعدی نداریم. بازی فردا شب بازی سختی خواهد بود. می‌دانیم رئال چه تیمی است و تاریخ اخیر آنها هم گویای همه چیز هست اما اگر بخواهیم می‌توانیم شکست‌شان دهیم و این را در بازی قبلی هم ثابت کردیم. می‌توانیم خوب بازی کنیم به شرط اینکه رویکردمان همراه با تواضع و تمرکز باشد. باید این بازی را ببریم و جز این هم چیزی از ما انتظار نمی‌رود. هر کسی باید مسئولیت را برعهده بگیرد، من، تیم و باشگاه. اگر تا الان نتوانسته‌ایم پیروز شویم معنایش این نیست که در ادامه بازی‌ها هم این اتفاق رخ نخواهد داد. به نظرم لازم است که برخی چیزها را بازبینی کنیم.

کونته درباره نبود تعدادی از مهره‌های کلیدی رئال مادرید از جمله سرخیو راموس، کریم بنزما و فدریکو والورده هم گفت: من فکر نمی‌کنم که رئال مادرید به خاطر این موضوع زانوی غم بغل بگیرد.آنها بدون این بازیکنان هم تیمی کامل و قوی دارند. اینکه خیلی‌ها مدام به غایبان رئال مادرید برای این بازی اشاره می‌کنند باعث خنده من می‌شود. ما سعی می‌کنیم که بازی را ببریم و نتیجه‌ای عالی بگیریم. فکر هم نمی‌کنم جز این راهی داشته باشیم. سه بازی دیگر مانده و من فکر می‌کنم که ما برای صعود باید از این سه بازی ۷ امتیاز بگیریم البته اگر مجبور نشویم که همه آنها را ببریم. فکر می‌کنم که گروه ما سخت‌ترین گروه در میان تمامی گروه‌های این فصل است اما ما با توجه به عملکردی که در بازی‌های قبلی‌مان ارائه کردیم استحقاق کسب امتیازات بیشتری را داشته‌ایم.

تیم‌‌های فوتبال اینتر و رئال مادرید امشب (چهارشنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه جوزپه‌مه‌آتزا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.