گروه استان‌ها- سرمربی آلومینیوم اراک با بیان اینکه ای کاش این تیم را یک و نیم ماه پیش در اختیار داشتم گفت: آلومینیوم در دو هفته آتی از تیم‌های موفق در لیگ برتر خواهد بود.

گروه استان‌ها- سرمربی آلومینیوم اراک با بیان اینکه ای کاش این تیم را یک و نیم ماه پیش در اختیار داشتم گفت: آلومینیوم در دو هفته آتی از تیم‌های موفق در لیگ برتر خواهد بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، رسول خطیبی دقایقی پیش در نشست خبری پیش از بازی دو تیم فوتبال آلومینیوم اراک و مس رفسنجان اظهار داشت: هفته بسیج را تبریک گفته و به خانواده خادم بابت از دست دادن پدرشان تسلیت می‌گویم. بازی سوم ما است و هفته اول آن شرایطی که دوست داشتیم نبود و روند تیم و کلی باشگاه رضایت نداشتیم.

وی افزود: در هفته دوم در برابر سپاهان روند رو به رشدی داشتیم و در بازی سوم با مس رفسنجان این روند رو به رشد را باید ادامه دهیم.

خطیبی ادامه داد: با اینکه تیم مس رفسنجان از کادر فنی خوب و کار بلد و بازیکنان خوب و چند بازیکن تاثیرگذار در اختیار دارد و ما نیز برای این تیم احترام خاصی قائل هستیم و امیدوارم فردا تفکرات و استراتژی‌هایی که برنامه‌ریزی کرده‌ایم را اجرا و به اهداف مدنظر برسیم و این روند رو به رشدی که شروع شده را ادامه دهیم.

دیرتر از مس بازیکنان مدنظر را جذب کردیم

سرمربی آلومینیوم اراک در پاسخ به سوالی درباره اینکه دو تیم در دو هفته اخیر بازی را باخت گذرانده‌اند گفت: ما در زمین خود بازی را انجام می‌دهیم که یک امتیاز برای تیم ما است که باید به دنبال کسب هر ۳ امتیاز باشیم و اینکه تیم حریف هم مانند خود ما است با این تفاوت که مس رفسنجان بعد از صعود کار نقل و انتقال و جذب بازیکنان خود را شروع کرد و تیم مد نظر کادر فنی را زودتر بست.

وی افزود: بنابراین از نظر هماهنگی و برگزاری بازی‌های دوستانه از ما جلوتر بودند این درحالیست که آلومینیوم وقتی بازی نخست تمام شد چند بازیکن جدید به خدمت گرفت و نیاز به هماهنگی داریم که از بازیکنان برای تلاش به منظور رسیدن به هماهنگی تشکر می‌کنم و امیدوارم فردا با این هماهنگی بهتر از تیم فوتبال مس باشیم.

خطیبی تصریح کرد: کادر فنی در بازی‌های اخیر بسیار دقیق کار کرده و امیدواریم فردا هم با توجه به شناسایی نقاط قوت و ضعف تیم که انجام شده نخستین سه امتیاز خود را در این بازی درون خانه کسب کنیم.

وی ادامه داد: البته در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و هر تیمی تلاش کرده و از موقعیت‌های خود بیشتر و بهتر استفاده کند پیروز میدان خواهد بود که امیدواریم در پایان بازی فردا آلومینیوم پیروز میدان باشد.

هرکس بیشتر تلاش کند قطعا گلر ثابت تیم خواهد بود

سرمربی آلومینیوم اراک با اشاره به وضعیت محرومان و مصدومان این تیم گفت: تیم آلومینیوم مصدوم ندارد ولی علی‌نژاد به دلیل کارت قرمز در بازی قبل محروم است.

خطیبی با اشاره به استفاده از دروازه‌بان‌های تیم بیان کرد: دروازه‌بان‌ها نقطه کلیدی و بخشی از تیم هستند و مربی دروازه‌بانان هم با توجه به در اختیار داشتن ۳-۴ دروازه‌بان، خوب کار و تلاش می‌کند.

وی بیان کرد: اگر می‌خواهیم در فوتبال کشور که کمبود دروازه‌بان داریم، این مشکل را حل و چهره‌های جدید دروازه‌بانی به فوتبال کشور معرفی کنیم باید از جوانان استفاده کرد و اجازه داد در بازی‌های سخت در میدان باشد تا به گلر بزرگ تبدیل شود زیرا همه دروازه‌بان‌ها بزرگ نیز همین روند را داشته‌اند و از بین گلرها هم کسی که بیشتر تلاش و از فرصت ایجاد شده استفاده می‌کند بهره خواهیم گرفت.

فوتبال در این مقطع سرگرمی مورد علاقه جوانان و خانواده‌ها است

سرمربی آلومینیوم اراک درباره سوالی درباره اینکه آیا موافق یا مخالف برگزاری بازی‌ها در ایام کرونایی هستید گفت: در این موقعیتی که به دلیل شیوع بیماری کرونا به وجود آمده است باید پروتکل‌ها دستورالعمل‌ها را انجام داد.

خطیبی افزود: در این مقطع مردم و جوانان نیاز به یک تفریح و پیگیری علاقمندی خود دارند و فکر می‌کنم فوتبال می‌تواند پاسخگوی این نیاز باشد.

وی ادامه داد: تیم‌ها پروتکل‌ها را دقیق رعایت می‌کنند و از سویی سازمان لیگ و فدراسیون دستورالعمل‌ها را به دقت و جدیت نظارت و پیگیری می‌کند و با این نظارت و رعایت پروتکل‌ها بازی‌ها می‌تواند برگزار شد.

کاش این تیم را یک ماه و نیم پیش در اختیار داشتم

سرمربی آلومینیوم اراک اضافه کرد: به هرحال امیدواریم فردا بازی خوبی را نمایش داده و گام اول را برای برد با تلاش برداشته و شخصیت تیمی را نشان دهیم و ای کاش این تیم را یک ماه و نیم پیش در اختیار داشتم و نمی‌دانم بگویم خوش‌شانسی یا بدشانسی ولی این اتفاقات برای تیم افتاد ولی این اطمینان را می‌دهم در یکی دو هفته آتی جز تیم‌هایی خواهد بود که در لیگ برتر حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

خطیبی خاطرنشان کرد: امیدواریم که باشگاه و مجموعه کنار ما باشد که البته بعد از بازی اول تلاش برای حمایت‌ها اضافه شد و امیدواریم بتوانیم شخصیت واقعی تیممان را در لیگ برتر نشان دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.