یک روزنامه نگار کلمبیایی اعلام کرد فدراسیون فوتبال این کشور در صورت عدم استعفای کارلوس کی‌روش، شروط زیادی را برای او در نظر دارد از جمله پروازی نبودن، تغییر دستیاران و تعامل با باشگاه‌ها.

به گزارش خبرنگار مهر، در روزهایی که فدراسیون فوتبال کلمبیا و کارلوس کی روش سکوت اختیار کرده‌اند، روزنامه نگاران و رسانه‌های کلمبیا خبرهای مختلفی درباره ادامه همکاری کی روش با تیم ملی این کشور منتشر می‌کنند. بعد از باخت کلمبیا به اروگوئه و اکوادور، کی روش در نشست خبری اعلام کرد تیم کلمبیا در ماه مارس با قدرت بر می‌گردد اما درست بعد از همین صحبت‌ها، رسانه‌های کلمبیا اعلام کردند کی روش برکنار و اخراج می‌شود.

بعد از گذشت چند روز اعلام شد فدراسیون کلمبیا پولی برای پرداخت غرامت به کی روش و اخراج این مربی ندارد و این احتمال هست که کی روش به کارش در تیم ملی کلمبیا ادامه بدهد.

در تازه‌ترین خبرهای مربوط به کی روش، دو روزنامه نگار و خبرنگار معتبر کلمبیا خبرهایی را منتشر کرده‌اند که در نوع خود جالب است.

به گزارش سایت «کومو تریکولور»، «کارلوس آنتونیو ولز» خبرنگاری که ارتباط نزدیکی با «آلوارو گونزالس» نایب رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا دارد، برکناری و اخراج کی روش را رد و تاکید کرد این فدراسیون منتظر دریافت نامه استعفا از سوی سرمربی است.

این روزنامه نگار گفت: «در این لحظه مربی تیم ملی کلمبیا کی روش است. آنها او را اخراج نکرده‌اند و او را اخراج نخواهند کرد. کی روش استعفا هم نداده است. نمی دانم که او استعفا می‌دهد یا خیر. فدراسیون ما هیچ پولی ندارد و قرار نیست کی روش را کنار بگذارد. فدراسیون منتظر خسته شدن کی روش و استعفای او است. در همین حال، فدراسیون در حال آماده سازی سندی است تا در صورت استعفا ندادن کی روش، به «مستر» (کی روش) ارائه شود زیرا او در جلسه آخر هفته گذشته نگران و غمگین بود. اگر کی روش خودش استعفا بدهد فدراسیون کلمبیا از پرداخت پول به او آزاد می‌شود و حتی لازم نیست یک دلار به او بدهد.»

آنتونیو سندی که فدراسیون کلمبیا در حال نوشتن آن برای ارائه به کی روش است را شامل شروطی سخت دانست که ممکن است کی روش با آنها مخالفت کند؛ شروطی شبیه به آنچه که برای کی روش در تیم ملی فوتبال ایران هم وجود داشت.

این روزنامه نگار شروط فدراسیون کلمبیا را این‌طور برشمرد: «باید دستیاران کی روش تغییر کنند و نفراتی حذف شوند. او باید کسانی که بهتر هستند را بیاورد و کسانی که خوب نیستند را کنار بگذارد. کی روش باید در کلمبیا زندگی کند، باید پلن B تنظیم نماید، به لیگ کلمبیا توجه داشته باشد و با مربیان باشگاه‌ها ارتباط برقرار کند. کی روش باید لیگ ماینور را فعال کند کاری که او بسیار خوب انجام می‌داد تا اینکه مشاوره‌های بدی به سرمربی دادند و او به خاطر کرونا زندگی در خارج از کلمبیا را شروع کرد. کی روش باید زبانش را بهبود ببخشد و تحت تاثیر دیگران قرار نگیرد و مجبور باشد برای زندگی به کلمبیا بیاید.»

به گزارش خبرنگار مهر، از سوی دیگر «خاویر هرناندز بونت» از رادیو «بلو» مدعی شد کی روش خودش برای استعفا و کناره گیری از تیم ملی کلمبیا پیش قدم شده است. خاویر که اطلاعات خوبی از اتفاقات درون تیم ملی کلمبیا دارد و درگیری بازیکنان این تیم در رختکن بعد از باخت به اکوادور را رسانه‌ای کرد، گفت: منابع معتبری دارم که می‌گویند کی روش از قبل موقعیت خود را تعین کرده است. او گفته است می‌خواهد از کلمبیا برود و خواستار توافق برای پرداخت غرامت و پولش شده است.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )