هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: با انجام بازی‌های خوب در ادامه مسابقات لیگ باید بتوانیم روند خوب‌مان را حفظ کرده و به همه ثابت کنیم که صدرنشینی‌مان اتفاقی نیست.

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: با انجام بازی‌های خوب در ادامه مسابقات لیگ باید بتوانیم روند خوب‌مان را حفظ کرده و به همه ثابت کنیم که صدرنشینی‌مان اتفاقی نیست. احمد زنده‌روح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص صدرنشینی گل‌گهر در دو هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت: ما در این دو هفته واقعا لیاقت صدرنشینی را داشته‌ایم. از معدود تیم‌هایی بودیم که خیلی زود تمرینات‌مان را شروع کردیم و سخت کار کردیم تا به هدفی که داریم، برسیم. خدا را شکر در این دو هفته هم بازی‌های با کیفیتی انجام دادیم و نشان دادیم که تیم قابل احترام و بزرگی هستیم و می‌توانیم کارهای بزرگ‌تری در ادامه لیگ انجام دهیم.

وی ادامه داد: صدرنشینی در دو هفته ابتدایی لیگ کار را برای ما سخت می‌کند و با انجام بازی‌های خوب در ادامه مسابقات لیگ باید بتوانیم روند خوب‌مان را حفظ کنیم و به همه ثابت کنیم که صدرنشینی گل‌گهر اتفاقی نیست و در بازی‌های آینده لیگ هم روند خوب‌مان را ادامه خواهیم داد.

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر تصریح کرد: بازی بعدی ما با فولاد خیلی سخت است، با تمرکز و قدرت مقابل آنها بازی خواهیم کرد. برنامه ما این است که بازی به بازی جلو برویم و فکر می‌کنم یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما مقابل فولاد خواهد بود، ولی می‌توانیم با تمرکز و تلاش زیاد دست پر از بازی خانگی‌مان بیرون بیایم. نقاط ضعف و قوت فولاد را می‌دانیم. آنها تیم باتجربه‌ای هستند، ما هم در این دو بازی نشان دادیم که تیم خوب و یک‌دستی هستیم.

زنده‌روح در پایان گفت: فصل سختی در پیش داریم. همه بازیکنان باید تلاش کنیم که دستورات کادر فنی را انجام دهیم و تیم گل گهر را به جایی که مدنظرمان هست، برسانیم. تیم ما لیاقت رسیدن به جایگاه خوب را دارد و امیدواریم امسال نسبت به سال گذشته جایگاه بهتری را در جدول بدست آوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.