خرم‌آباد- فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان، تاکید کرد: بسیج همواره پشتوانه محکمی برای نظام و انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان امیر مراد خوشکنار امروز دوشنبه در مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه کوی سازمانی لشکر ۸۴ پیاده لرستان به مناسبت هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقیناً از برکات و الطاف خداوند متعال است که بر ملت عزیز و شریف ایران ارزانی شد و در حوادث گوناگون پس از پیروزی انقلاب اسلامی خصوصاً جنگ تحمیلی بسیجیان قهرمان، با ایثار، خلوص، فداکاری و شهادت‌طلبی کشور و انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

وی در ادامه، گفت: بسیج همواره پشتوانه محکمی برای نظام و انقلاب اسلامی است، این نیروهای مردمی در همه ابعاد و امورات جامعه فعالیت دارند و دارای روحیه مسئولیت‌پذیری هستند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه بسیج در جامعه بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ بسیجی در جامعه تاکید کرد و گفت: به منظور تحقق اهداف انقلاب نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در بین آحاد جامعه، ضرورت دارد.

امیر خوشکنار با بیان اینکه مسئولان فرهنگی و جوانان بسیجی در نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در جامعه نقش مهم و تأثیر گذاری دارند، افزود: آشنا کردن جوانان و نوجوانان با تفکر بسیجی موجب رشد و تعالی کشور در عرصه‌های مختلف می‌شود.

وی، گفت: امروز بسیجیان بیش از هر زمان دیگری باید در تمام عرصه‌ها به خصوص عرصه‌های اقتصادی اجتماعی، فرهنگی، علمی، صنعتی و عمران و آبادانی تلاش وافری از خود نشان بدهند که اگر اینچنین باشد قطعاً ما در تمامی کارها موفق خواهیم شد.

در این مراسم از تعدادی از بسیجیان نمونه کوی سازمانی با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.