فوق ستاره پرتغالی یوونتوس تا پایان قرارداد فعلی‌اش در این تیم خواهد ماند.

فوق ستاره پرتغالی یوونتوس تا پایان قرارداد فعلی‌اش در این تیم خواهد ماند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو تابستان ۲۰۱۸ به حضور ۹ ساله‌اش در رئال مادرید پایان داد و با قراردادی چهار ساله به یوونتوس پیوست؛ اخیراً شایعاتی در رسانه‌های ایتالیایی منتشر شده مبنی بر احتمال جدایی او از جمع راه‌راه پوشان تورین در پایان فصل جاری اما حالا خبر می‌رسد که این مهاجم پرتغالی قصد دارد تا پایان قراردادش به یووه متعهد بماند.

بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی «توتو اسپورت»؛ آندره‌آ پیرلو از زمانی که در این تابستان هدایت یوونتوس را برعهده گرفته و جانشین مائوریتزیو ساری شد، تأثیر خوبی روی رونالدوی ۳۵ ساله گذاشته و همین باعث شده تا این فوق‌ستاره پرتغالی مصمم به ماندن در یووه و کمک به هافبک پیشین بانوی پیر برای کسب قهرمانی در اولین سال مربیگری‌اش شود.

پیرلو می‌خواهد به رونالدو این اجازه را بدهد تا به اهداف شخصی‌اش برسد و او را برای ماندن در یوونتوس تا پایان قرارداد فعلی‌اش یعنی تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ متقاعد کند. فوق‌ستاره پرتغالی راه‌راه پوشان تورین این فصل روی فرم و شکل فوق‌العاده‌ای است و در پنج بازی سری A موفق شده هشت گل به ثمر برساند.

طبق ادعای «توتو اسپورت»؛ کریستیانو رونالدو هم قصد ندارد یک سال زودتر از پایان قرارداد فعلی‌اش با باشگاه یوونتوس، این تیم را ترک کند و رابطه‌ای خیلی خوبی با پیرلو پیدا کرده است، درست مانند رابطه خیلی خوبی که با زین‌الدین زیدان در زمان حضورش در رئال مادرید داشت.

مهاجم پیشین تیم‌های منچستریونایتد و رئال مادرید که سومین فصل حضورش در یوونتوس را سپری می‌کند تاکنون در ۹۵ بازی برای این تیم به میدان رفته و ۷۳ گل نیز به ثمر رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.