پیشکسوت آبی پوشان گفت: شکست استقلال در هفته دوم محصول حاشیه‌هایی بود که در هفته گذشته برای این تیم ایجاد شد و باعث بر هم خوردن تمرکز آبی پوشان شد.

علی چینی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شکست استقلال مقابل فولاد در اهواز اظهار داشت: اگر آبی پوشان در اهواز مغلوب میزبان خود شدند، این شکست محصول حاشیه‌هایی بود که هفته گذشته برای آن ایجاد شد و منجر به از دست رفتن تمرکز کادر فنی و بازیکنان گردید.

وی افزود: یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین حاشیه‌هایی که هفته گذشته برای استقلال شکل گرفت، مناظره جنجالی میان رییس هیات مدیره و مدیرعامل سابق استقلال بود که همین حرکت به خودی خود کافی بود تا تمرکز کادر فنی و بازیکنان را بر هم بزند. چطور تیمی که چنین هفته پر تنشی را سپری کرده برای یک بازی مهم تمرکز دارد؟

مربی پیشین آبی پوشان در ادامه بیان داشت: یکی دیگر از عوامل مهم که در بر هم زدن تمرکز بازیکنان تاثیر داشت، رفت و آمدهای متعدد یکسری بازیکن به باشگاه به منظور چانه زنی برای حفظ ارقامی که چند ماه پیش بر سر آن با باشگاه به توافق رسیده و امضای دو طرف در آن موجود بود. متاسفانه موضوعی که با عنوان اصلاح قراردادها پیش آمد باعث شد تا بازیکنان هم تمرکزشان را از دست بدهند.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: البته من با این حرف محمود فکری کاملاً موافق هستم که استقلال به موقع باخت و امیدوارم این شکست باعث شود تا مسئولان باشگاه، کادر فنی و بازیکنان به خود آیند.

چینی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین عوامل نتیجه نگرفتن یک تیم، بر هم زدن تمرکز کادر فنی است و ممکن است این اتفاقات که تمرکز فکری را بر هم می‌زند در هفته‌های پیش رو هم ایجاد دردسر کند. مثلاً در سال آخری که ما در استقلال بودیم و علیرضا منصوریان سرمربی بود، از همان هفته اول یکی از اعضای هیات مدیره مرتب بر علیه کادر فنی مصاحبه می‌کرد و بدون آنکه بحثی در هیات مدیره مطرح شده باشد از طرف خودش اولتیماتوم می‌داد که این رفتار تمرکز را از ما گرفت. امیدوارم فکری به این موضوع دچار نشود و بعضی رفتارها باعث بر هم خوردن تمرکز او از این تیم نشود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )