یک مربی با اشاره به عملکرد تیم نفت آبادان در دیدار مقابل پرسپولیس، گفت: هر زمان به مربیان و بازیکنان بومی میدان داده‌ایم و کار را دست آن‌ها سپرده‌ایم، موفق بوده‌ایم.

امین سبحانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دیدار تیم‌های نفت آبادان و پرسپولیس، اظهارکرد: تیم صنعت نفت در همان آغاز بازی در نیمه خودی سعی در بستن فضاها داشت که به خوبی از عهده این کار بر آمد. در وسط زمین نیز ۲ هافبک دفاعی تیم نفت یعنی حکیم نصاری و مطلق‌زاده به خوبی همدیگر را پوشش دادند و این، کار را برای تیم پرسپولیس در نفوذ از عمق بسیار سخت کرده بود.

وی ادامه داد: در مقابل نیز تیم پرسپولیس اقدام به بردن بازی به کناره‌ها و ارسال توپ به نقاط کور دفاعی داشت که نسبتا موقعیت‌های خوب و خطرناکی روی دروازه صنعت‌ نفت ایجاد کرد که در ادامه، یکی از نفوذهای پرسپولیس از کناره‌ها نتیجه داد و در دقیقه ۳۹ خطای مدافع نفت روی کنعانی‌زادگان توسط داور، پنالتی تشخیص داده شد که توسط سیامک نعمتی به گل اول بازی تبدیل شد.

این مربی خوزستانی با بیان این‌که نکته مشهود بازی عدم تاثیرگذاری خالقی فر، مهاجم صنعت نفت در جریان بازی بود که البته تعویض هم شد، گفت: در نیمه دوم، تیم صنعت نفت برای جبران گل خورده از لاک دفاعی خود بیرون رفت و سعی داشت حملاتی روی دروازه پرسپولیس ترتیب دهد که این رویکرد باعث جذابیت بیشتر بازی شد، به صورتی که بازی تا حدودی به تعادل کشیده شد و بازی در بیشتر دقایق در مرکز زمین و دور از دروازه‌های دو تیم دنبال شد و به همین دلیل نیز خیلی موقعیت خطرناکی روی دروازه‌های دو تیم حاصل نشد.

وی بیان کرد: در نیمه دوم، شاهد بازی درگیرانه‌ای بین دو تیم بودیم و تیم‌ها با انجام پرسینگ منطقه‌ای و انفرادی، فرصت بازی‌سازی و ایجاد موقعیت را از یکدیگر گرفتند و تا انتهای نیمه دوم نیز شاهد بازی درگیرانه و فیزیکی از جانب دو تیم بودیم. به نظر می‌رسد، علی‌رغم زمان کمِ آماده‌سازی تیم صنعت نفت و تغییرات فراوان این تیم، کادر فنی به خوبی ساختار جدید نفت را پایه‌ریزی کرده‌اند و با هماهنگی بیشتر در بازی های آینده و رفع نقاط ضعف و ارتقای نقاط قوت، می‌توان به عملکردی مطلوب و بازی‌های زیبا از تیم صنعت نفت امیدوار بود. امیدواریم با حمایت جامعه فوتبال خوزستان و آبادان، تیم نفت بتواند به جایگاه حقیقی خود برسد.

سبحانی با بیان این‌که هر زمان به مربیان و بازیکنان بومی میدان داده‌ایم و کار را دست آن‌ها سپرده‌ایم موفق بوده‌ایم، افزود: باتوجه به شناختی که از آقای پورموسوی دارم و سابقه درخشان او و این‌که یک مربی بدون حاشیه است، مطمئنم تیم نفت روزهای درخشانی خواهد داشت و از تماشاگران خوب و متعصب آبادانی که در کشور زبانزد هستند، می‌خواهم از نفت و کادر فنی آن، حمایت کنند و صبور باشند. در حال حاضر بازی و نتایج نفت مطلوب است. ضمن این‌که خوشحالم سرمربی، کادر فنی و حتی بازیکنان نفت، همگی بومی هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.