سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ می‌گوید؛ نتیجه‌ای که برای بازی شاگردانش مقابل وردربرمن رقم خورد با توجه به عملکرد حریف عادلانه بوده است.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ می‌گوید؛ نتیجه‌ای که برای بازی شاگردانش مقابل وردربرمن رقم خورد با توجه به عملکرد حریف عادلانه بوده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته برای اولین بار در این فصل به تساوی رضایت داد، اتفاقی که مقابل وردربرمن و در ورزشگاه آلیانتس آره‌نای شهر مونیخ رخ داد و هر یک از دو تیم یک گل به ثمر رساندند.

هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ که تیمش برای دومین بار در این فصل بوندس‌لیگا متوقف می‌شود، عملکرد دفاعی خوب حریف را دلیل متوقف شدن شاگردانش در این بازی دانست و گفت: ما به طور کامل مطابق برنامه‌ای که داشتیم، بازی نکردیم. بِرِمن فضاهای بسیار کمی را در اختیار ما قرار داد و به همین دلیل مثل همیشه نتوانستیم موقعیت‌های گلزنی ایجاد کنیم. تیم در نیمه دوم تمام تلاش خود را انجام داد.

فلیک افزود: برمن برای فرار از شکست جنگید و کارش هم تحسین‌برانگیز بود. بالعکس ما زمانی که گل خوردیم، عملکرد دفاعی خوبی نداشتیم. عملکرد حریف خوب بود و حقش بود که یک امتیاز بگیرد.

در همین حال مانوئل نویر کاپیتان باواریایی‌ها هم با تأیید نظر سرمربی‌اش گفت: گل اول بازی خیلی تعیین کننده بود. ما مجبور شدیم کلی بجنگیم و انرژی صرف کردیم. با در نظر گرفتن همه اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد، باید بگوییم که ما به اندازه کافی موقعیت‌های مسلم گلزنی نداشتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.