مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس به گمانه‌زنی‌هایی که درباره آینده ستاره پرتغالی و مهاجم آرژانتینی این تیم مطرح شده است، پاسخ داد.

مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس به گمانه‌زنی‌هایی که درباره آینده ستاره پرتغالی و مهاجم آرژانتینی این تیم مطرح شده است، پاسخ داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس اعلام کرد که شایعه جدایی کریستیانو رونالدو از این تیم برای بازگشت احتمالی به رئال مادرید صحت ندارد. اخیراً گمانه‌زنی‌هایی درباره بهبود روابط میان رونالدو و رئال مادرید مطرح شده و به همین سبب هم گفته می‌شود که احتمال دارد او به رئال مادرید برگردد. پاراتیچی اما اعلام کرد که رونالدوی ۳۵ ساله که سال ۲۰۱۸ به یوونتوس پیوست، قصد بازگشت به سانتیاگو برنابئو را ندارد.

پاراتیچی به شبکه DAZN گفت: من می‌توانم به شما اطمینان خاطر بدهم که آینده کریستیانو رونالدو اینجا در یوونتوس است. ما به شایعاتی که در مورد نقل و انتقالات مطرح می‌شود توجه چندانی نمی‌کنیم. هر روز کلی از این خبرها منتشر می‌شوند.

پائولو دیبالا یکی دیگر از بازیکنان یوونتوس است که در چند وقت اخیر شایعاتی فراوانی درباره احتمال جدایی‌‌اش از یوونتوس مطرح شده که دلیل آن هم کاهش چشمگیر زمان حضورش در ترکیب اصلی یوونتوس بوده است. پاراتیچی اما تأکید کرد که دیبالا به زودی به روزهای اوج خود بازخواهد گشت.

مدیرورزشی باشگاه یوونتوس گفت: دیبالا بازیکن فوق‌العاده‌ای است و می‌خواهد در تیم ما نقش مهمی ایفا کند. او بدشانس است چون بیماری ویروسی‌ای که دچارش شد او را از تعطیلات قبلی بازی‌های ملی درگیر کرده و قبل از بازی مقابل لاتزیو مشکلاتش خیلی بیشتر هم بود. دیبالا اما الان مدتی است که می‌تواند به صورت مرتب تمرین کند و امیدواریم که به زودی به همان دیبالای سابق تبدیل شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.