مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود تمام سختی‌ها نباید کیفیت تیم صنعت نفت را در بازی امروز نادیده بگیریم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود تمام سختی‌ها نباید کیفیت تیم صنعت نفت را در بازی امروز نادیده بگیریم. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وحید امیری پس از برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: این برد را به هواداران تبریک می‌گویم. واقعاً بازی سنگینی بود و اوضاع جوی برای ما شرایط خوبی را فراهم نکرده بود. کیفیت زمین هم امروز جالب نبود و چمن خیلی بلند بود، اما علی‌رغم تمام این سختی‌ها نباید کیفیت تیم صنعت نفت را در بازی امروز نادیده بگیریم. خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز این بازی را که خیلی برای‌مان مهم بود، به دست بیاوریم.

وی درباره داوری این بازی گفت: باید کمی به داوران کمک کنیم. فشار روی داوران زیاد است، اما انتظار داریم وقتی که ما در خیلی مواقع آنها را درک می‌کنیم، آنها هم کمی شرایط را بهتر کنند و بتوانند قضاوت‌های بهتری داشته باشند.

مهاجم پرسپولیس درباره شرایط برگزاری رقابت‌های لیگ برتر در دوران شیوع کرونا عنوان کرد: ما به‌عنوان کسی که بازی می‌کنیم و اینکه می‌دانیم فوتبال به‌عنوان یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های صداوسیماست، دوست داریم این اتفاق بیفتد و لیگ برتر انجام شود، البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی. واقعاً همین که مردم در خانه هستند و سختی‌ها را تحمل می‌کنند، لااقل یک سرگرمی داشته باشند تا بتوانند این سختی‌ها را تحمل کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.