مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز گفت که از انتصاب داود مهابادی به عنوان سرمربی تیم فوتبال جوانان خبر نداشته و این مربی چیزی به آنها نگفته است.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز گفت که از انتصاب داود مهابادی به عنوان سرمربی تیم فوتبال جوانان خبر نداشته و این مربی چیزی به آنها نگفته است. عبدالرسول فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره انتصاب داود مهابادی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال جوانان ایران اظهار داشت: در جریان موضوع نیستم. او روز گذشته (دوشنبه) پس از شرکت در تمرین، دستیارانش را به باشگاه آورد تا قراردادهای خود را امضا کنند. او همیشه یک روز به تهران می‌رود، اما امروز وقتی به خانه آمدم متوجه شدم سرمربی تیم جوانان شده است. از این اتفاق شوکه شدم.

وی با اشاره به فاصله کم فجری‌ها تا دیدار هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال مقابل خوشه طلایی ساوه خاطرنشان کرد: مهابادی تیم را بسته بود و بازیکنان و مربیان با نظر او به تیم اضافه شدند. اگر مهابادی گزینه تیم جوانان بود، باید ۱۰،۲۰ روز پیش این موضوع را به ما می‌گفت تا تیم را جمع و جور کنیم.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز با بیان اینکه این باشگاه باید بررسی کند چه اتفاقی رخ داده و چه توافقاتی انجام شده است، تصریح کرد: الان برنامه‌های ما به هم می‌ریزد و مهابادی باید این موضوع را به ما می‌گفت. افتخار می‌کنیم پرچم ایران و نظام جمهوری اسلامی بالا باشد و همه تلاش می‌کنیم تا تیم ملی موفقی داشته باشیم. من که از حضور او در تیم جوانان ناراحت نمی‌شدم، اما شنیدن خبر از طریق رسانه‌ها ناراحت‌کننده است.

فلاح در مورد وضعیت سرمربی جدید فجرسپاسی به تسنیم گفت: باید ابتدا با مهابادی صحبت کنم و نظرش را بدانم. چرا در فاصله پنج روز مانده به بازی هفته اول این اتفاق افتاد و مهابادی این موضوع را زودتر به ما نگفت؟ مگر تمام توافقات امروز انجام شده است؟ مهابادی چهار ماه پیش گفت با فدراسیون فوتبال صحبت کردم، اما پس از آن قراردادش تمدید شد و بازیکن جدید گرفتیم. شاید توافق او اینگونه بوده که با توجه به فاصله باقیمانده تا بازی‌های تیم جوانان، بخواهد در فجر بماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.