مربی تیم فوتبال سایپا گفت: امیدوارم در بازی با پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر نمایش خوبی داشته باشیم و در اولین بازی لیگ امتیاز بگیریم.

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: امیدوارم در بازی با پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر نمایش خوبی داشته باشیم و در اولین بازی لیگ امتیاز بگیریم. پیروز قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اینکه گفته می‌شود چند بازیکن سایپا از جمله حسین مالکی و رضا علیاری به دلیل مشکلات مالی قصد جدایی دارند، گفت: این بازیکنانی که شما اسم بردید در تمرین سایپا حاضر شدند و اگر هم بحثی در مورد مشائل مالی وجود داشته باشد، ابراهیم صادقی به عنوان سرمربی پیگیر است. طبیعتا در حال حاضر شرایط اقتصادی در کشور ما خوب نیست اما امیدوارم باشگاه هم به تعهدات خودش عمل کند تا بتوانیم با شرایطی خوب لیگ را شروع کنیم. از اینکه می‌گویند برخی بازیکنان دنبال جدایی هستند اطلاعی ندارم ولی در حال حاضر با تمامی بازیکنان تمرین می‌کنیم تا آماده شروع لیگ شویم.

مربی سایپا با بیان اینکه این تیم پتانسیل فنی خوبی دارد، تاکید کرد: خیلی از مربیان می‌گویند به بازیکنان جوان بازی می‌دهند که این موضوع فقط در حد حرف است ولی ابراهیم صادقی فصل گذشته واقعا شهامت به خرج داد و بیش از حد ممکن از بازیکنان جوان استفاده کرد. حالا آن جوان‌ها پخته‌تر شده‌اند و امیدوارم در لیگ جدید عملکرد خوبی داشته باشند.

قربانی در ارتباط با دیدار برابر پرسپولیس در هفته اول مسابقات لیگ برتر که قرار است جمعه ۱۶ آبان برگزار شود، خاطرنشان کرد: پرسپولیس قهرمان ۴ فصل اخیر و فینالیست آسیا است و بازی برابر این تیم برای جوان‌های ما افتخار است. این بازی یک فرصت مناسب است تا بازیکنان ما شایستگی‌های خودشان را اثبات کنند و امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشند. براساس بازی‌های قبلی پرسپولیس در لیگ قهرمانان و همچنین اطلاعاتی که از بازی‌های دوستانه این تیم جمع آوری کردیم، روی این تیم شناخت داریم. امیدوارم در بازی با پرسپولیس نمایش خوبی داشته باشیم و در اولین بازی لیگ امتیاز بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.