هافبک پیشین رئال مادرید گزینه جانشینی زین‌الدین زیدان در این تیم است.

هافبک پیشین رئال مادرید گزینه جانشینی زین‌الدین زیدان در این تیم است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق ادعای نشریه اسپانیایی «دُن بالن»، گوتی مدافع پیشین رئال مادرید یکی از گزینه‌های اصلی است که مدیران این باشگاه اسپانیایی، او را به عنوان جانشین احتمالی زین‌الدین زیدان در نظر دارند. طبق این گزارش، گوتی که سابقه سرمربیگری تیم زیر ۱۹ سال رئال مادرید و تیم آلمریا را در کارنامه‌اش دارد، تنها گزینه برای جانشینی زیزو نیست و دو اسطوره دیگر این باشگاه یعنی ژابی آلونسو و رائول گونسالس نیز کاندیدای نشستن روی نیمکت مربیگری کهکشانی‌ها هستند.

رئال مادرید این فصل به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا شروعی پرافت‌وخیز داشته است، همین باعث شده تا زین‌الدین زیدان در دومین دوره حضورش روی نیمکت رئال تحت‌فشار باشد، هر چند برتری ۳ بر یک اخیر تیمش مقابل بارسلونا در اولین ال‌کلاسیکوی فصل کمی از این فشار کاست.

سفیدپوشان مادریدی از ۶ بازی اول لالیگایی خود ۱۳ امتیاز کسب کرده‌اند و در حال حاضر با ۱۳ امتیاز در رده سوم جدول هستند اما شکست مقابل کادیس در این رقابت‌ها، انتقاداتی را به سوی زیدان و شاگردانش روانه کرد.

در لیگ قهرمانان اروپا اما رئالی‌ها وضعیت خوبی ندارند و شکست ۳ بر ۲ مقابل شاختار دونتسک و تساوی ۲-۲ مقابل بوروسیا مونشن‌گلادباخ حاصل آنها از دو بازی اول بوده است. پرافتخارترین تیم اروپا در حال حاضر با یک امتیاز قعرنشین گروه B این رقابت‌هاست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.