مدافع تیم فوتبال شهر خودرو گفت: تعطیلی یا تعویق مسابقات لیگ برتر چیزی را درست نمی‌کند و امیدوارم شاهد چنین اتفاقی نباشیم.

مدافع تیم فوتبال شهر خودرو گفت: تعطیلی یا تعویق مسابقات لیگ برتر چیزی را درست نمی‌کند و امیدوارم شاهد چنین اتفاقی نباشیم. حسن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با شرایط فعلی شهر خودرو و تیمی که برای فصل جدید بسته شده است، گفت: وضعیت تیم ما خوب است و خودمان را برای شروع لیگ آماده می‌کنیم. نسبت به فصل گذشته تغییراتی داشتیم که چند بازیکن جدا شدند و چند بازیکن خوب هم جذب کرده‌ایم. تیم ما در چند فصل اخیر همیشه در بین بالانشین‌ها بوده و باز هم تلاش می‌کنیم تا در این فصل نتایج خوبی بگیریم.

مدافع شهرخودرو در ارتباط با تعویق یک هفته‌ای مسابقات تاکید کرد: نمی‌دانیم چرا لیگ یک هفته به تعویق افتاد و کاش دلیلش را می‌گفتند. همه می‌دانند که بیماری کرونا همچنان وجود دارد و قرار هم نیست به همین زودی از بین برود، آیا با تعویق یک هفته‌ای مسابقات قرار است این بیماری ریشه‌کن شود؟ من معتقدم که تعطیلی یا تعویق لیگ چیزی را تغییر نمی‌دهد و شما می‌بینید که در اروپا هم تمامی مسابقات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود. اگر قرار باشد برنامه بازی‌ها مدام تغییر کند یا اینکه مسابقات را هر از چند گاهی تعطیل کنند، قطعا این موضوع به بازیکنان و کیفیت فنی لیگ ضربه خواهد زد.

جعفری در خصوص اینکه آیا شهر خودرو می‌تواند با سید مهدی رحمتی نتایج خوبی بگیرد، خاطرنشان کرد: تیم ما از لحاظ فنی تیم شایسته‌ای است و رحمتی هم مطمئنا انگیزه بالایی برای اثبات توانایی‌هایش دارد. همه ما باید به سرمربی تیم کمک کنیم تا امسال نتایج خوبی بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.