انصافا کدام عقل سلیمی باور می‌کند یک بازیکن از جیبش پول بدهد تا برای یک تیم بازی کند؟ نادری اگر چنین سخاوتی داشت، قاعدتا با پرسپولیس تمدید می‌کرد و این همه انتقاد هم تحمل نمی‌کرد.

به گزارش ایسنا، روزنامه دنیای‌ اقتصاد نوشت: «جذب محمد نادری برای باشگاه استقلال دردسرهایی داشته است. این بازیکن بعد از مدت‌ها مذاکره با پرسپولیس رضایت به تمدید قرارداد نداد و در ادامه با آبی‌پوشان به توافق رسید. مدیران استقلال هم آن قدر از جذب نادری خوشحال بودند که سه نفری کنار او عکس یادگاری گرفتند. چیزی که این وسط فراموش شد اما ضرورت گرفتن رضایتنامه از کورتریک بود. باشگاه بلژیکی که هنوز نادری را تحت قرارداد داشت، بعد از اطلاع از رفتار غیر حرفه‌ای استقلال می‌توانست از این تیم شکایت کند. آنها اما ترجیح دادند رقم بالایی برای رضایتنامه نادری در نظر بگیرند. به این ترتیب قرار شد استقلال ۲۰۰ هزار دلار به کورتریک بپردازد.

طبیعتا این مساله سروصدای زیادی به پا کرد؛ چرا که رقم تقریبا ۶ میلیارد تومانی برای گرفتن رضایتنامه نادری به علاوه دستمزد خود این بازیکن، او را به گران‌ترین بازیکن استقلال و چه‌بسا لیگ تبدیل می‌کند. در چنین شرایطی، مهدی عبدیان، عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال، در اظهاراتی جنجالی مدعی شده است نادری ۲۰۰ هزار دلار لازم برای گرفتن رضایتنامه از کورتریک را از جیب خودش می‌پردازد؛ بنابراین نه‌تنها سال اول مجانی برای استقلال بازی می‌کند، بلکه مبلغی هم از جیبش هزینه خواهد کرد!

طبیعی بود که این حرف‌ها به یک سوژه طنز در فضای مجازی تبدیل شود و کاربران شبکه‌های اجتماعی به‌ طور گسترده به آن بپردازند. انصافا کدام عقل سلیمی باور می‌کند یک بازیکن از جیبش پول بدهد تا برای یک تیم بازی کند؟ نادری اگر چنین سخاوتی داشت، قاعدتا با پرسپولیس تمدید می‌کرد و این همه انتقاد هم تحمل نمی‌کرد. مساله سرخ و آبی نیست؛ مساله این است که مدیران ما نباید سطح شعور افکار عمومی را این‌ قدر پایین تصور کنند. دیروز بین هزاران لطیفه‌ای که بعد از این مصاحبه ساخته شد، یک نفر نوشته بود: «نگران نباشید! قرار شده پول گردنبند سرقت‌شده از علی دایی را هم نادری تقبل کند!»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )