مدیر تیم فوتبال پیکان گفت: اختلاف خاصی بین ویسی با کمیته‌ فنی باشگاه وجود نداشت و او بزرگی کرد که توافقی از تیم جدا شد.

مدیر تیم فوتبال پیکان گفت: اختلاف خاصی بین ویسی با کمیته‌ فنی باشگاه وجود نداشت و او بزرگی کرد که توافقی از تیم جدا شد. علی اصغر مدیروستا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد آخرین وضعیت کادرفنی تیم فوتبال پیکان گفت: سرمربی تیم طی یکی دو روز آینده معرفی خواهد شد. چند گزینه مدنظر باشگاه هستند که قرار است عصر امروز کمیته فنی باشگاه تشکیل جلسه داده و تصمیم نهایی در خصوص سرمربی تیم اتخاذ شود. ضمن اینکه تمرینات تیم هم زیر نظر طهماسبی و یکی دو عضو کمیته فنی تا انتخاب سرمربی جدید برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اختلاف ویسی با برخی از اعضای کمیته فنی باشگاه پیکان باعث جدایی وی شد؟ عنوان کرد: نه اختلاف خاصی نبود. دو طرف در کمال آرامش با یکدیگر قطع همکاری کردند.

مدیر تیم پیکان در واکنش به این موضوع که چرا ویسی یک ماه بدون قرارداد با این تیم همکاری می‌کرد؟ خاطرنشان کرد: مشکلی از این بابت وجود نداشت و او توافق لازم را با باشگاه انجام داده بود. الان هم برای قطع همکاری با باشگاه بزرگی کرده و توافقی جدا شدند. برخی از دستیاران ایشان هم قرار است امروز با باشگاه قطع همکاری کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.