معاون جدید باشگاه پرسپولیس گفت: کمتر از ۵۰ روز تا فینال آسیا زمان باقی مانده و امیدوارم همه کمک کنند تا آرامش به تیم برگردد.

معاون جدید باشگاه پرسپولیس گفت: کمتر از ۵۰ روز تا فینال آسیا زمان باقی مانده و امیدوارم همه کمک کنند تا آرامش به تیم برگردد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم شکوری در نخستین حضورش به عنوان معاون اجرایی در باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در جمع خانواده بزرگ پرسپولیس حضور دارم، امیدوارم با همدلی و اتحاد و همبستگی موفقیت‌های بزرگی را برای باشگاه رقم بزنیم. قطعاً این اتفاق نخواهد افتاد مگر اینکه در وهله اول هواداران و کادر فنی و بازیکنان بسیار خوب و مدیریت باشگاه با یکدیگر همدل باشند. همانطور که می‌دانید کمتر از ۵۰ روز تا فینال آسیا زمان باقی مانده و امیدوارم همه کمک کنند تا آرامش به تیم برگردد. این مهمترین مساله است، چون تیم از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و هر تیمی در آسیا آرزو دارد چنین کادر و بازیکن و هوادارانی را داشته باشد.

وی عنوان کرد: همه تلاش‌مان را می‌کنیم که در وهله اول آرامش را به تیم برگردانیم. از زمانی که مسئولیت به من و آقای سمیعی سپرده شد ما شروع به رصد مشکلات کرد‌ه‌ایم. البته بنده قبلاً با توجه به فضای هواداری که داشتم با مشکلات آشنا بودم و امیدوارم در روز‌های آینده مشکلات بیشتر را رصد کنیم. از دیروز کادر مدیریتی همکاری‌اش را کادر فنی شروع کرده و امیدوارم مشکلات را برطرف کنیم و این قطعاً شدنی است. ما در پرسپولیس یک پشتوانه هواداری ۴۰ میلیون نفری داریم که می‌تواند در این مسیر خیلی به ما کمک کند.

معاون جدید باشگاه پرسپولیس درخصوص اینکه رادوشوویچ با ارسال نامه‌ای به باشگاه ۱۵ روز برای عدم فسخ قرارداد مهلت داده است، گفت: باید اول قرارداد‌ها را ببینیم و شرایط را در نظر بگیریم ولی با هیچ مربی و بازیکن و دیگر اعضای تیم به مشکل بر نخواهیم خورد. من خودم بازیکن بوده‌ام و مشکلات بازیکنان را می‌دانم، اصلاً جای نگرانی وجود ندارد. سعی کردیم با رادو هم صحبت کنیم و فکر می‌کنم که مشکل خاصی نباشد. فقط باید بررسی کنیم که درخواست او چیست و مطالباتش چه وضعیتی دارد.

شکوری در خصوص اینکه به نظر می‌رسد بین پیشکسوتان پرسپولیس چند دستگی به وجود آمده است، یادآور شد: فکر می‌کنم در پرسپولیس چند دستگی‌ وجود ندارد، بنده خودم به عنوان پیشکسوت پرسپولیس به حساب می‌آیم و به نمایندگی از همه پیشکسوتان سعی می‌کنیم عملکرد خوبی را پشت سر بگذاریم. مطمئن هستم همه پیشکسوتان، همانطور که زمانی با تمام وجودشان برای پرسپولیس بازی می‌کردند، الان هم قطعاً قلب و دل‌شان با تیم است و اگر صحبتی هم می‌کنند قطعاً هدف‌شان کمک به تیم است. من همه را به همدلی دعوت می‌کنم. الان یک زمان طلایی وجود دارد و فکر می‌کنم این خواسته هواداران باشد که در فاصله کمتر از ۵۰ روز تا فینال آسیا همه باید کمک کنیم تا تیم در آرامش باشد. بهتر است هرکسی هر کاری از عهده‌اش بر می‌آید انجام دهد تا همه نفرات تیم فقط روی بازی فیتال تمرکز کنند و با توانایی موجود بتوانیم موفق شویم.

وی درباره جذب محمد شریفی و وضعیت محمد انصاری گفت: مسائل فنی به کادر فنی بر می‌گردد و آقای گل‌محمدی تصمیم می‌گیرد. بحث فنی تیم با کادر فنی است و قطعاً هر چیزی را که تشخیص بدهند، همان اتفاق می‌افتد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.