مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت: می‌خواهیم با تشکیل یک کمیته اقتصادی موانع و مشکلات را برطرف کنیم و ان‌شاءالله روند خصوصی سازی هم تسریع شود.

به گزارش ایسنا، جعفر سمیعی درباره انتخابش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: از اعضای هیات مدیره تشکر می کنم که به من اعتماد کردند و من را برای مسئولیت سنگینی انتخاب کردند. ان‌شاءالله بتوانم با تمام توان و کمک هواداران باشگاه پرسپولیس و پیشکسوتان بتوانیم در این عرصه با موفقیت عمل کنیم. برنامه هایم را پیش از این به صورت رسمی در رسانه ها اعلام کردم و تمام توانم را به کار می گیرم تا بتوانم به هدف اصلی مان یعنی قهرمانی پرسپولیس در آسیا برسیم.

او ادامه داد: این مهم به راحتی به دست نمی آید مگر این که هواداران و پیشکسوتان، کادر فنی و کادر مدیریتی تمام وجود خود را بگذارد و همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم این قهرمانی بزرگ را رقم بزنیم و ۲۹ آذر ان‌شاءالله یک جشن ملی را در ایران برگزار کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که صحبتی با کادر فنی تیم داشته اید یا خیر؟ گفت: هنوز با کادر فنی صحبتی نکردم اما آن ها با تمام کمبودها و شرایط سختی که بوده، زحمت کشیدند و تیم را قهرمان لیگ کردند و به فینال آسیا رساندند. قطعا کادر فنی حمایت می شود و از ظرفیت هایشان قطعا استفاده خواهیم کرد. از بازیکنان با غیرت پرسپولیس استفاده خواهیم کرد.

او درباره اهدافش گفت: بزرگ ترین مشکل پرسپولیس مشکلات مالی است. می خواهیم با تشکیل یک کمیته اقتصادی موانع و مشکلات را برطرف کنیم و روند خصوصی سازی که تا جای خوبی پیش رفته است، ان‌شاءالله تسریع شود و این باشگاه وارد بازار سرمایه شود.

سمیعی در رابطه تغییر و تحول اعضای باشگاه گفت: در زمینه تغییرات فعلا برنامه ای نداریم.

او در پاسخ به این سوال که از سمت مدیرکلی حراست استعفا کرده است یا خیر؟ عنوان کرد: طبیعتاً طبق قانون من دیگر نمی توانم در آن سمت فعالیتی داشته باشم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره شرح وظایف ابراهیم شکوری در این باشگاه گفت: او به عنوان معاونت اجرایی باشگاه کمک بزرگی را به من و پرسپولیس می کند و از تمام ظرفیت او استفاده می کنیم.

او درباره ادامه فعالیت پرسپولیس با کارگزارش گفت: ما با آن ها قرارداد داریم و ان‌شاءالله ادامه خواهیم داد و حمایت می کنیم.

سمیعی در پاسخ به این سوال که ممکن است به عنوان عضو هیات مدیره نیز حضور داشته باشید؟ بیان کرد: این مساله به تشخیص دوستان است و اگر مفید بودیم قطعا حضور پیدا خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.