سرمربی تیم فوتبال آرسنال از عملکرد شاگردانش در هفته دوم مرحله گروهی لیگ اروپا ابراز رضایت و از آنها تمجید کرد.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال از عملکرد شاگردانش در هفته دوم مرحله گروهی لیگ اروپا ابراز رضایت و از آنها تمجید کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال آرسنال شب گذشته (پنجشنبه) دومین پیروزی متوالی‌اش در فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ اروپا را کسب کرد و این کار را هم به آسانی و با نتیجه ۳ بر صفر مقابل میهمان ایرلندی‌اش تیمش داندالک انجام داد. میکل آرتتا سرمربی آرسنال که هفته پیش در این رقابت‌ها مقابل تیم راپیدوین اکثر بازیکنان ترکیب اصلی‌اش را به میدان فرستاده بود، در این هفته با شش تغییر در ترکیب اصلی تیمش را به میدان فرستاد.

آرتتای ۳۸ ساله درباره عملکرد تیمش گفت: ما با شیوه بازی‌مان سبب شدیم که پیروزی‌مان ساده به نظر برسد چون عملکردمان بسیار منظم بود، مسابقه را جدی گرفتیم و از ابتدای بازی هم همه چیز را جدی گرفتیم. تغییرات فراوانی در تیم‌مان اعمال کردیم و به بازیکنان دیگر هم فرصت بازی رسید و من فکر می‌کنم که عملکردشان خوب بود. ما تیم بزرگ و پرمهره‌ای داریم. به همین دلیل من می‌خواستم که به همه فرصت بازی برسد. آنها هم نشان دادند که آماده‌اند تا هر زمانی که به وجودشان نیاز پیدا کردیم، به میدان بروند و عملکرد خوب‌شان بعد از این کار مرا برای انتخاب نفرات ترکیب اصلی سخت‌تر می‌کند.

آرتتا افزود: گاهی اوقات مسئله کیفیت بازی است و گاهی اوقات هم داشتن یک برنامه تاکتیکی. من از عملکرد تیمم در این بازی بسیار راضی هستم. ما چند هفته پیش ویلیان را نداشتیم، چرا که حضور او در اردوی پیش فصل‌مان کوتاه بود و باید خودش را با ریتم بازی ما هماهنگ کند. او در این بازی عملکرد خوبی داشت و خیلی خوب شد که توانست چند دقیقه بازی کند. بعد از باخت‌‌مان به لسترسیتی که باخت دردناکی بود، چند روزی طول کشید تا به آن باخت واکنش نشان دهیم، اما خوب شد که با یک برد به آن شکست واکنش نشان دادیم و حالا آماده رفتن به اولدترافورد می‌شویم تا در آنجا هم یک پیروزی دیگر کسب کنیم.

تیم فوتبال آرسنال یکشنبه هفته پیش رو در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس میهمان منچستریونایتد خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.