حجت نظری، عضو و سخنگوی هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: منتظر تأیید پرداختی‌ها به وینفرد شفر و پاختاکور هستیم و تا یکی دو روز آینده پنجره نقل‌وانتقالات باز می‌شود.

حجت نظری، عضو و سخنگوی هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: منتظر تأیید پرداختی‌ها به وینفرد شفر و پاختاکور هستیم و تا یکی دو روز آینده پنجره نقل‌وانتقالات باز می‌شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت نظری درباره آخرین وضعیت پرداخت بدهی‌های باشگاه استقلال و باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات اظهار داشت: طبق گزارش احمد مددی، سرپرست و اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره باشگاه، بدهی‌ به سرور جپاروف کامل پرداخت شد و تأیید این پرداخت را داریم. بدهی‌ به پاختاکور ازبکستان نیز کامل پرداخت شده است و منتظر تأیید آنها هستیم.

وی که با بخش خبر ورزشی شبکه خبر گفت‌وگو می‌کرد، افزود: ضمن تشکر از اسماعیل خلیل‌زاده به عنوان رئیس هیئت مدیره که کار را دنبال کرد و همچنین مددی که بخش دوم پرداخت پول شفر را پیگیری کرد، امروز از طریق این دو عزیز متوجه شدم که کل مبلغ بدهی شفر پرداخت شده است و منتظر تأیید پرداختی‌ها هستیم تا در نهایت با تسویه کامل بدهی‌ها ظرف دو سه روز آینده پنجره نقل‌وانتقالات باز شود.

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره مبلغ پرداختی کل باشگاه تصریح کرد: پرداخت‌ها در طول زمان بوده و یک زمان نبوده است. متأسفانه به دلیل شرایط تحریم از راه‌های مختلف برای پرداخت‌ها اقدام کردیم. مجموع طلب جپاروف، ۹۳۵۰۰ دلار، باشگاه پاختاکور ۱۰۰ هزار خورده‌ای و طلب شفر ۶۰۰ هزار دلاری و خورده‌ای بود. با توجه به راه‌های مختلف برای پرداخت پول طبیعی است که زمان ببرد که پول به حساب آنها بنشیند. هم سرپرست و هم رئیس هیئت مدیره اطمینان دادند که کل بدهی‌ها پرداخت شده است. روز گذشته تأییدیه پرداخت جپاروف رسید و منتظر تأیید دیگر پرداختی‌ها هستیم.

نظری در خصوص آخرین وضعیت پرونده آندره‌آ استراماچونی گفت: خدا را شکر هنوز از آنها خبری نیست. ما موضوع را طریق معاون بین‌الملل و وکیل باشگاه در فیفا دنبال خواهیم کرد. هنوز رأی صادر نشده است. در رابطه با پرونده استراماچونی و بودروف رأی صادر نشده است اما مشکلی برای پنجره نقل‌وانتقالات ایجاد نخواهد کرد و اگر پرونده باز شود، تا نیم فصل فرصت خواهیم داشت بقیه بدهی‌ها را تسویه کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.