سرپرست مستعفی باشگاه پرسپولیس از پرداخت کامل مطالبات برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش خبر داد و گفت: پنجره نقل و انتقالات باشگاه به زودی باز می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی رسول پناه با اعلام این خبر گفت: خدا را شکر می‌کنم که در پایان کار سرپرستی باشگاه پرسپولیس به قولی که به هواداران دادم عمل کرده و طلب برانکو به صورت کامل پرداخت شد. جا دارد از همه اعضای محترم هیئت مدیره باشگاه، کارگزار پرسپولیس و همه کسانی که در این راستا کمک کردند تشکر کنم چرا که در وضعیت کنونی و گرانی ارز خارجی تأمین این پول واقعاً دشوار و سخت بود.

وی در ادامه افزود: در کنار مطالبات سرمربی محترم کروات، طلب دستیاران برانکو هم به صورت کامل پرداخت شد و دیگر از این ناحیه جای نگرانی وجود ندارد. ان‌شاءالله به زودی پنجره بسته شده نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس هم باز خواهد شد.

رسول پناه در پایان گفت: همچنین وظیفه خودم می دانم به عنوان یک هوادار تیم پرسپولیس از برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش هم بابت زحماتی که برای این تیم کشیدند قدردانی و به خاطر این تأخیر ۲ ساله در پرداخت دستمزد از آنها عذرخواهی کنم. در خاتمه برای این مربی جنتلمن و با شخصیت آرزوی موفقیت و تندرستی دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.