بازیکن تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از تمرینات باانگیزه این تیم کنار ساحل صحبت کرد و گفت: انگار فوتبال دوباره متولد شده است.

به گزارش ایسنا، هرچند فدراسیون فوتبال رسما زمان آغاز لیگ برتر فوتبال زنان را مشخص نکرده است اما به تیم‌ها اعلام شده که مسابقات از اواخر آبان شروع می‌شود و بر این اساس برخی تیم‌ها تمرینات خود را از آغاز کرده‌اند. ملوان بندرانزلی نیز با جذب معصومه جهانچی به عنوان سرمربی در حال تمرین است تا آماده حضور در مسابقات شود.

پگاه نوری، بازیکن تیم ملوان در گفت‌وگو با ایسنا به تمرینات این تیم اشاره و بیان کرد: کارمان را با خانم ‌جهانچی شروع کرده‌ایم و در حال مذاکره با چند بازیکن هستیم تا به ما اضافه شوند چون چند نفر از تیم جدا شده‌اند. در تلاش هستیم و امیدوارم که به نتایج خوبی برسیم.

او با بیان اینکه جز چند بازیکن، ترکیب تیم از افراد سال گذشته است، تصریح کرد: فوتبال بانوان حرفه‌ای شده است و بازیکنان در مدت تعطیلی‌ مسابقات هم تمرینات خود را دنبال کرده‌اند و آماده هستند. من هم تمریناتم را با وجود شیوع کرونا ادامه دادم و بدنم آماده است.

نوری در مورد تمرینات ملوان در ساحل و انگیزه بازیکنان گفت: تمرینات کنار ساحل تیم با وجود فشردگی خیلی متنوع است و بازیکنان آنقدر شوق و اشتیاق دارند که انگار سال اول فوتبالشان است چون بین لیگ ‌فصل قبل و امسال فاصله زیادی بود حس‌ می‌کنم انگار فوتبال دوباره متولد شده است. بازیکنان ۹ ماه انفرادی تمرین می‌کردند و این فاصله باعث انگیزه و اشتیاق بیش از حد بین آنها شده است. مخصوصا زمانی که کنار ساحل می‌رویم با تمرینات متنوعی که داریم حال و هوایمان متفاوت است.

او افزود: هفته‌ای دو بار بعد از ظهرها ساحل تمرین می‌کنیم چون کم‌کم به مسابقات نزدیک می‌شویم و باید فشار از روی بازیکنان برداشته شود.

بازیکن تیم ملوان به لزوم از سرگیری مسابقات و برنامه‌های فوتبال زنان اشاره و بیان کرد: به ما گفته‌اند که لیگ از ۲۵ آبان شروع می‌شود و تمام برنامه‌ریزی کادر فنی برای این تاریخ است اما کرونا کمی دست و بال فدراسیون را بسته است. با این حال بیماری کرونا فعلا با ما هست و باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خود را با شرایط وفق دهیم. اگر بخواهیم منتظر بهبود وضعیت شویم وقت را از دست می‌دهیم. این مریضی در کشورهای دیگر هم شیوع پیدا کرده اما مسابقاتشان برگزار می‌شود بنابراین ما نیز باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کارمان را انجام دهیم و از این بلاتکلیفی خارج شویم.

نوری به تلاش تیم ملوان برای صعود از گروه خود گفت: تیم اول فصل شکل گرفته، بازیکنان و مربیان باانگیزه کار می‌کنند و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا از گروه خود بالا برویم و به پلی‌آف صعود کنیم. امیدوارم با جذب چند بازیکن جدید به این مهم دست پیدا کنیم. در نهایت امیدوارم فصلی خوب، بدون مشکل، دردسر و بیماری داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.