دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال با انتقاد از مدیرعامل پیشین این باشگاه گفت: سعادتمند امروز دنبال ایجاد حاشیه است در حالی که باید سکوت کند.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال با انتقاد از مدیرعامل پیشین این باشگاه گفت: سعادتمند امروز دنبال ایجاد حاشیه است در حالی که باید سکوت کند. پرویز برومند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اظهارات احمد سعادتمند، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در صفحه شخصی‌اش اظهار داشت: آقای سعادتمند! زمانی که در استقلال بودید، با پیشکسوتان صحبت می‌کردید و حرف از اتحاد می‌زدید، چرا الان علیه باشگاه صحبت می‌کنید؟ اگر واقعا خودتان را استقلالی می‌دانید، چرا آرامش استقلال را به هم می‌زنید و حاشیه ایجاد می‌کنید؟

وی افزود: ما پیشکسوتان می‌توانیم بگوییم چرا در استقلال نیستیم، اما این کار را نمی‌کنیم و برای سلامتی تیم دعا می‌کنیم، چرا شما این کار را انجام نمی‌دهی؟ یکی از هنرهای مدیرعامل همسو کردن اعضای هیئت مدیره و دیگر مسئولان باشگاه است، اما کسی با سعادتمند همسو نبود. شخصی به نام خلیل‌زاده از جیبش برای استقلال هزینه می‌کند، اما شما چه کار کردید؟ آقای سعادتمند! آیا نمی‌بینید مدیران فعلی باشگاه با هم همسو شده‌اند و سعی می‌کنند هر اختلافی را زود حل کنند، ولی در زمان شما همه با هم اختلاف داشتند.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: پول جور کردن در شرایط فعلی خیلی سخت است، اما مدیران باشگاه در حال پرداخت بدهی‌هایی هستند که شما آن را نپرداختید. مگر ادعا نمی‌کردید که دنبال آرامش استقلال هستید، پس چرا صحبت می‌کنید؟ اگر ادعای استقلالی بودن دارید، سکوت کنید. شما تنها مدیر یک دهه اخیر هستید که برکنار شده‌ای.

برومند با انتقاد از اظهارات سعادتمند تصریح کرد: اگر فکر می‌کنید مدیر خوبی هستید، یک روز به استقلال برمی‌گردید و می‌توانید دنبال پفک و چیپس بروید! لطفا دست از سر استقلال بردارید. بارها به شما گفتیم اگر دنبال استفاده از صندلی مدیریت استقلال هستی، حداقل یک کاری هم انجام بده که هواداران بگویند فلانی این کار را انجام داد. شما نه تنها یک جام را با وعده‌های غیر واقعی از استقلال گرفتید، بلکه پول شفر را هم ندادید تا پنجره استقلال بسته شود و به جای شما، مدیران فعلی ناسزا بشنوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.