سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از واکنش تیمش به گل هلاس ورونا ابراز رضایت کرد و گفت که برای بازگشت به بازی نیازی به سیلی خوردن ندارند.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از واکنش تیمش به گل هلاس ورونا ابراز رضایت کرد و گفت که برای بازگشت به بازی نیازی به سیلی خوردن ندارند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ پیرلو که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته پنجم سری ‌A ایتالیا مقابل میهمان خود، هلاس ورونا تن به تساوی یک - یک دادند، به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: در نیمه اول به اندازه کافی هجومی نبودیم و منتظر حرکات حریف بودیم، با این وجود همچنان بهترین موقعیت‌ها را ساختیم. وقتی هم هلاس ورونا در نتیجه پیش افتاد، واکنش خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم. نیاز به خوردن یک سیلی به صورت‌مان برای بیدار شدن به منظور ارائه یک بازی قدرتمند، نداریم.

وی افزود: وقتی مقابل تیم‌هایی همچون هلاس ورونا یا آتالانتا بازی می‌‌کنید، کار برای‌تان سخت است چون آنها در تمام طول زمین یارگیری نفر به نفر انجام می‌دهند که همین باعث خلق دوئل‌های زیاد می‌شود. تلاش کردیم تا از زیر فشار شدید هلاس ورونا خارج شویم و در نیمه دوم بهتر کار کردیم. بازی مقابل هلاس ورونا سخت است و می‌توانستیم عملکرد بهتری در این دیدار داشته باشیم. آرتور ملو هم در کنترل توپ عالی بود و ۹۰ دقیقه بازی کرد، اما همچنان می‌تواند مانند بازیکنان دیگر پیشرفت کند.

سرمربی یوونتوس تصریح کرد: می‌دانستیم بازی به مراتب سخت‌تری نسبت به بازی با دیناموکیف خواهیم داشت چون هلاس ورونا تیم قدرتمندی است. در تمرینات روی فشار حریف و موقعیت‌های تک به تک کار کرده بودیم. نیازی به سیلی خوردن‌مان هم نیست و تنها باید با قدرت کارمان را آغاز کنیم و با قدرت به کارمان ادامه دهیم.

پیرلو درباره قرار دادن دیبالا در ترکیب اصی یووه و به زمین فرستادن زننده گل تساوی تیمش به عنوان بازیکن ذخیره اظهار داشت: به کولسفسکی استراحت دادیم چون او هفت بازی متوالی بازی کرده بود و تنها گزینه واقعی ما برای فرستادن به زمین به عنوان بازیکن ذخیره در این دیدار بود. انتظار هم نداشتیم که دیبالا بتواند ۹۰ دقیقه بازی کند، اما سخت تلاش کردیم تا این فرصت را به او بدهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «بعد از پایان دوران قرنطینه کریستیانو رونالدو، برنامه‌تان برای خط حمله‌ چیست؟»، گفت: می‌توانیم رونالدو را با موراتا یا دیبالا به زمین بفرستیم که این بسته به ویژگی‌های آنها دارد. پست کلاسیک رونالدو، مهاجم متمایل به چپ است که از همان جا به عمق دفاع حریف می‌زند. دیبالا و کولسفسکی هم می‌توانند این کار را کنند.

سرمربی بانوی پیر درباره استفاده از بال ایتالیایی‌اش در این دیدار اظهار داشت: نمی‌توانستیم به دلیل محرومیت از عمقی که کیه‌زا در بازی‌مان ایجاد می‌کرد، بهره ببریم، از این‌رو سعی کردیم با بازی دادن به برناردسکی که مدتی بازی نکرده بود، او را به فرم و شکل خود بازگردانیم.

وی در خصوص وضعیت لئوناردو بونوچی که در آستانه بازی حساس با بارسلونا از ناحیه ران پا مصدوم شد و در دقیقه ۷۵ جای حود را به جان‌لوکا فرابوتا داد، خاطرنشان کرد: بونوچی در بازی با دیناموکیف مشکلی از ناحیه ران پا داشت که در این بازی این درد دوباره شعله‌ور شد و حالا باید وضعیت او را مورد بررسی قرار دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.