ستاره برزیلی تیم فوتبال بارسلونا به دلیل مصدومیت نخواهد توانست تیمش را در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند.

ستاره برزیلی تیم فوتبال بارسلونا به دلیل مصدومیت نخواهد توانست تیمش را در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، فیلیپه کوتینیو به دلیل مصدومیت نمی‌تواند چهارشنبه این هفته بارسلونا را در بازی خارج از خانه مقابل یوونتوس در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند.

باشگاه بارسلونا امروز (یکشنبه) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که ستاره برزیلی تیم تحت هدایت رونالد کومان از ناحیه عضله دو سر ران پای چپ دچار مصدومیت شده است و به این ترتیب او قطعاً بازی چهارشنبه شب در تورین را از دست خواهد داد. ارزیابی‌ها مصدومیت کوتینیو همچنان ادامه دارد و به همین دلیل مدت دقیق خانه‌نشینی وی اعلام نشده است.

کوتینیو در ال‌کلاسیکو ۹۰ دقیقه در میدان حضور داشت اما در هیچ مقطعی از این بازی علائمی از دچار شدن به مصدومیت نشان نداد. البته او در این مسابقه یکی از عملکرد‌های ضعیف خود طی فصل جاری را به نمایش گذاشت.

کوتینیو در این فصل ۶ بازی برای بارسلونا (شامل ۵ بازی در لالیگا و یک بازی در لیگ قهرمانان) انجام داده که در ۵ مورد آن در ترکیب اصلی بوده است و در این بازی‌ها دو گل هم زده است. بازیکن فصل گذشته بایرن مونیخ یکی از بازیکنانی بود که رونالد کومان روی او برای ترکیب اصلی حساب ویژه‌ای باز کرده بود و غیبتش کار سرمربی هلندی برای جبران باخت روز گذشته در ال‌کلاسیکو سخت‌تر هم خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.