رضایت باشگاه ناپولی از عملکرد سرمربی این تیم سبب شده است که آنها تمدید قرارداد این مرد ایتالیایی را در دستور کار خود قرار دهند.

رضایت باشگاه ناپولی از عملکرد سرمربی این تیم سبب شده است که آنها تمدید قرارداد این مرد ایتالیایی را در دستور کار خود قرار دهند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا اعلام کرد که باشگاه ناپولی قرارداد سرمربی این تیم جنارو گتوسو را در کریسمس تمدید خواهد کرد.

قرارداد کنونی گتوسو با ناپولی در انتهای فصل جاری به پایان خواهد رسید اما عملکرد خوبی که این مرد ۴۲ ساله در کمتر از یک سال حضورش در این تیم داشته، اورلیو دلورنتس مالک باشگاه ناپولی را مجاب کرده است که قرار داد هافبک سابق میلان را برای دو سال دیگر تمدید کند. در همین حال به موجب قرارداد جدید حقوق گتوسو به ۱.۹ میلیون یورو در سال افزایش پیدا خواهد کرد.

طرفین از مدتی قبل برای تمدید قرارداد فی‌مابین وارد مذاکره شده بودند اما وجود یکسری اختلافات باعث شد که روند مذاکرات طولانی شود. اکنون موافقت دلورنتیس با کاهش بند فسخ مورد نظرش برای قرارداد گتوسو از ۷ میلیون یورویی که او مدنظر داشت، سبب شده که دو طرف به توافق دست پیدا کنند.

در ابتدا قرار بود که دو طرف در فصل بهار برای تمدید قرارداد مذاکره کنند اما به درخواست باشگاه این اقدام زودتر انجام شد و در روزهای اخیر هم توافق‌های نهایی صورت گرفت. قرار است گتوسو در ماه کریسمس ناپولی تمدید قرارداد گتوسو را اعلام رسمی کند.

گتوسو که بعد از برکناری کارلو آنچلوتی در ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ هدایت ناپولی را برعهده گرفت، در ۳۵ بازی که سرمربی این تیم بوده به طور میانگین ۱.۸۳ امتیاز گرفته است. مهمترین دستاورد او در ناپولی غلبه بر یوونتوس در فینال جام حذفی ایتالیای فصل گذشته و کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.