رئیس باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ به شکست خانگی این تیم در بازی هفته دوازدهم لیگ برتر روسیه واکنش نشان داد.

رئیس باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ به شکست خانگی این تیم در بازی هفته دوازدهم لیگ برتر روسیه واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، الکساندر مدودف در پی شکست شب گذشته زنیت برابر روبین‌کازان در ورزشگاه گازپروم سن‌پترزبورگ گفت: می‌توانستیم دنبال بهانه‌هایی برای این شکست خانگی باشیم اما ما این کار را هرگز نخواهیم کرد. می‌توانستیم درباره غیبت سردار آزمون و مالکوم در ترکیب تیم زنیت حرف بزنیم و زمان کم آماده‌سازی را بهانه کنیم.

رئیس باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ افزود: هرچند دیگر تیم‌های لیگ قهرمانان اروپا با تاخیر بیشتری در لیگ کشورهای خود بازی می‌کنند اما بازگرداندن روحیه و انگیزه بازیکنان وظیفه کادر فنی است. دنبال بهانه نیستم و تیم زنیت در همه جبهه‌ها از جمله لیگ قهرمانان اروپا، لیگ برتر و جام حذفی روسیه مبارزه خواهد کرد.

مدودف درباره بازی بعدی زنیت برابر بورسیادورتموند در لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: سفر سختی پیش‌روی ماست. با این وجود زنیت می‌تواند دورتموند را در خانه‌اش شکست دهد.

سردار آزمون به دلیل بیماری نتوانست زنیت را در بازی شب گذشته برابر روبین‌کازان همراهی کند. طبق گزارش امروز رسانه‌های ورزشی روسیه آزمون شاید در بازی هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا برابر بورسیا دورتموند هم غایب باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.