باواریایی‌‌های با کسب یک پیروزی آسان مقابل اینتراخت فرانکفورت در هفته پنجم بوندس‌لیگا فاصله حداقلی خود با صدر جدول را حفظ کردند.

باواریایی‌‌های با کسب یک پیروزی آسان مقابل اینتراخت فرانکفورت در هفته پنجم بوندس‌لیگا فاصله حداقلی خود با صدر جدول را حفظ کردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین روز از هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال آلمان، امروز (شنبه) ۴ دیدار انجام شد که در مهمترین آنها مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌‌ها، تیم بایرن مونیخ میهمان خود اینتراخت فرانکفورت را با نتیجه ۵ بر صفر شکست داد.

سه گل نخست بایرن مونیخ را در این بازی روبرت لواندوفسکی در دقایق ۱۰، ۲۶ و ۶۰، چهارمین گل این تیم را لروی سانه در دقیقه ۷۲ و آخرین گل را هم جمال موموسیالا در دقیقه ۹۰ به ثمر رساندند. با این نتیجه بایرن مونیخ چهارمین برد خود را کسب کرد و با ۱۲ امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند. در دقیقه سوم این مسابقه آلفونسو دیویس ستاره کانادایی تیم فوتبال بایرن مونیخ مصدوم شد و با کمک پزشکان از میدان بیرون رفت.

در بازی همزمان تیم فوتبال لایپزیگ صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها، با نتیجه ۲ بر یک میهمان خود هرتابرلین را شکست داد. در این بازی که هرتا از دقیقه ۵۰ با یک بازیکن اخراجی به کارش ادامه داد، اوپامکانو در دقیقه ۱۱ و سابیتزر در دقیقه ۷۷ از روی نقطه پنالتی گل‌های لایپزیگ را به ثمر رساندند و یون کوردوبا در دقیقه ۸ گل هرتا را زد. لایپزیگ با این پیروزی ۱۳ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند.

در دو بازی دیگر ماینتس در خانه با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب مونشن‌گلادباخ شد و مصاف خانگی یونیون برلین و فرایبورگ یک - یک خاتمه یافت.

در آخرین بازی امروز بوندس‌لیگا از ساعت ۲۰ در دربر روهر تیم فوتبال دورتموند میزبان شالکه خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.