سرمربی تیم فوتبال یوونتوس اعلام کرد که برای اولین بار در این فصل ستاره آرژانتینی تیمش را در ترکیب اصلی قرار خواهد داد.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس اعلام کرد که برای اولین بار در این فصل ستاره آرژانتینی تیمش را در ترکیب اصلی قرار خواهد داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ پیرلو سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در نشست خبری پیش از بازی خانگی فردا شب (یکشنبه) یوونتوس مقابل هلاس ورونا در هفته پنجم سری A اعلام کرد که در این بازی پائولو دیبالا را از ابتدا به میدان خواهد فرستاد.

پیرلو درباره آخرین وضعیت تیمش گفت: ما بعد از بازی‌مان مقابل دیناموکیف در لیگ قهرمانان، فرصت استراحت داشتیم. بنابراین به جز جورجو کیه‌لینی (به دلیل مصدومیت) سایر بازیکنان‌مان آماده هستند. من اطلاع جدیدی درباره وضعیت رونالدو ندارم. همه ما صبح امروز تست کرونا دادیم و رونالدو هم در خانه‌اش تست داده است. الکس ساندرو در حال به پایان بردن ریکاوری‌اش است اما من فکر می‌کنم که او پس از دور بعدی بازی‌های ملی بتواند به ما ملحق شود. می‌‌توانم تأیید کنم که دیبالا هم فردا از ابتدا به میدان خواهد رفت. او در تمرینات پیشرفت مناسبی داشته است و الان حقش است که در ترکیب اصلی بازی کند. من همیشه گفتم که در مورد او زمان نیاز است، چون مصدوم بوده و بعد از آن هم که در اردوی تیم ملی آرژانتین دچار بیماری گوارشی شد. دو باری هم که در فهرست بازیکنان بود و روی نیمکت ماند، به این دلیل بود که ما ۱۰ نفره شده بودیم. او در کیف به عنوان بازیکن تعویضی حضور داشت اما الان فرصت مناسبی است که در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

در غیاب دیبالا و رونالدو، موراتا بار گلزنی را در خط حمله یوونتوس به دوش کشیده و در دوبازی قبلی این تیم مقابل کروتونه و دیناموکیف سه گل به ثمر رساند. پیرلو اما می‌گوید که از عملکرد موراتا غافلگیر نشده است. او ادامه داد: خب ما به همین خاطر با موراتا قرارداد بستیم. می‌دانستیم که او بازیکنی است که می‌تواند با حضورش برای ما گزینه‌های تاکتیکی متفاوت به وجود آورد. او دیبالا را خوب می‌شناسد و فکر می‌کنم که به خوبی می‌‌تواند در کنار او در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

فدریکو کیه‌زا بازیکن جدید یوونتوس به دلیل اخراج شدن در بازی قبلی این تیم از بازی مقابل هلاس ورونا محروم است اما وستون‌مک‌کنی دیگر بازیکن جدید بانوی پیر با منفی شدن تست جدید کرونایش می‌تواند به میدان برود.

پیرلو در این خصوص گفت: من گزینه‌های زیادی دارم و همه چیز به نوع حریفی که مقابل آن به میدان می‌رویم بستگی دارد. تمام ۴ هافبک ما قابلیت تطبیق خودشان با شرایط بازی را دارند. پس ما آنها را با استفاده از سیستم چرخشی در ترکیب قرار می‌دهیم. مک‌کنی دیروز تست کرونا داد که منفی شد. ماتیس دلیخت هم منتظر است که پزشکان به او اجازه دهند بازی کند. او می‌تواند در کنار ما تمرین کند البته با احتیاط و بدون برخورد‌های فیزیکی چون تازه کتفش را عمل کرده است.

بازی یوونتوس مقابل دینامو کیف، برای پیرلو تجربه‌ای جدید بود چرا که بازی در حضور ۲۰ هزار تماشاگر برگزار شد.

سرمربی بانوی پیر در این خصوص هم اظهار داشت: در آنجا ۲۰ هزار نفر حضور داشتند. انگار در یک دنیای متفاوت بودیم. زمانی که تماشاگران در ورزشگاه هستند شما به عنوان بازیکن متوجه خطراتی که تهدید‌تان می‌کند می‌شوید چون وقتی بازیکن حریف به شما نزدیک می‌شود تماشاگران شروع به پچ‌پچ و سر و صدا می‌کنند و حواس شما جمع می‌شود. بنابراین بازی کردن پشت درهای بسته سختی‌های خودش را دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.