سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال ناپولی ممکن است در بازی فردای این تیم مقابل بنونتو نتواند روی نیمکت این تیم بنشیند.

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال ناپولی ممکن است در بازی فردای این تیم مقابل بنونتو نتواند روی نیمکت این تیم بنشیند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ناپولی در حالی خود را آماده بازی عصر فردا (یکشنبه) با بنونتو در هفته پنجم سری A ایتالیا می‌کند که جنارو گتوسو، سرمربی ایتالیایی این تیم ممکن است نتواند در این بازی روی نیمکت آبی‌پوشان ناپل بنشیند. طبق گزارش‌های منتشرشده سرمربی ناپولی از علائم آنفولانزا رنج می‌برد اما تست کرونایش منفی اعلام شده است.

بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی «توتو اسپورت»، گتوسو پس از شکست یک بر صفر پنجشنبه شب ناپولی مقابل AZ آلکمار در هفته اول از مرحله گروهی لیگ اروپا، احساس گلو درد شدید و دمای بالای بدن داشته است. گتوسو در آستانه بازی تیمش با بنونتو حالش هنوز بهتر نشده و اگر شرایط تا فردا بهتر نشود، او در بازی فردا روی نیمکت ناپولی نخواهد بود.

در صورتی که این سرمربی ایتالیایی بخواهد فردا کنار خط حضور داشته باشد، باید یک تست کرونای دیگر بدهد و در صورت منفی بودن می‌تواند کنار تیمش باشد. جنارو گتوسو روز گذشته هم در تمرینات ناپولی حضور نداشت و در غیابش، لوئیجی ریکو، دستیار او تیم را تمرین داد.

آبی‌پوشان ناپل از ۴ بازی قبلی خود ۸ امتیاز کسب کرده‌اند و در حال حاضر در رده چهارم جدول رده‌بندی سری A هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.