سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی توضیحاتی درباره تغییر تاریخ شروع لیگ برتر فوتبال ایران ارائه داد.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی توضیحاتی درباره تغییر تاریخ شروع لیگ برتر فوتبال ایران ارائه داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد اسد مسجدی درباره تاخیر ۶ روزه در آغاز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، گفت: کرونا یک بحث ملی است و ما طبق تصمیمات ستاد ملی کرونا برنامه‌‌های‌مان را تنظیم می‌کنیم. کل پروتکل‌ها تدوین و به فدراسیون‌ها داده شده است. فدراسیون فوتبال خط شکن ما در بحث بازگشایی رشته‌های ورزشی است. هماهنگی خوبی بین فدراسیون پزشکی ورزشی، ستاد مبارز با کرونا در ورزش و فدراسیون فوتبال وجود دارد.

وی افزود: با توجه به شرایطی که وزارت بهداشت و درمان در روز‌های فوق کرونایی برای ما ترسیم کرده و مذاکراتی که با کارشناسان بهداشت و درمان انجام شد، قرار است تا جایی که می‌توانیم عمده فعالیت‌های ورزشی را به تعویق بیندازیم. بر همین اساس طبق صحبت‌هایی که با آقایان سلطانی‌فر و علی‌نژاد داشتیم، قرار شد از فدراسیون بخواهیم که مسابقات لیگ برتر با کمی تاخیر آغاز شود.

مسجدی که در شبکه خبر گفت‌و‌گو می‌کرد، اظهار داشت: همانطور که در امور اقتصادی بالا و پایین رفتن بورس مدام تحلیل می‌شود، در کرونا هم با توجه به آمار‌های بستری و فراز و فرود‌های شدت بیماری در روز‌های مختلف تصمیماتی گرفته می‌شود. قرارمان از روز اول این بوده که در ورزش به شکل هفتگی کار کنیم و هر هفته اگر تغییراتی در مجوز‌ها به وجود آمد لحاظ خواهد شد.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کنید در تاریخ ۱۶ آبان‌ماه وضعیت کرونا از ۱۰ آبان بهتر خواهد بود، اشاره کرد: طبق صحبت‌ کارشناسان بهداشت که تخصص دارند و نظرشان اعلم به ماست، اینطور است. ماهم سختگیرانه پروتکل‌ها را دنبال خواهیم کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.