پنجره نقل و انتقالات باشگاه نفت آبادان همچنان بسته است و این تیم هنوز موفق به ثبت قرارداد بازیکنان جدیدِ به خدمت گرفته شده، نشده است.

صنعت نفت که این فصل هم مانند فصل‌های گذشته حضور خود در لیگ برتر، به دلیل مشخص نبودن تکلیف وضعیت باشگاه، زمان بسیاری را برای ورود به نقل و انتقالات از دست داد، در نهایت با فرصت‌سوزی در بستن تیم، خیلی دیرتر از تیم‌های دیگر که در اردوی آماده‌سازی بودند، پا به بازار نقل و انتقالات گذاشت.

به گزارش ایسنا، نفت بحران‌زده که با مشکلات مالی بسیار دست و پنجه نرم می‌کرد، با توجه به بضاعت مالی‌اش و وعده مسئولان از جمله استاندار خوزستان در راستای حمایت مالی از تیم‌های نفتی استان، دست به جذب بازیکن و انتخاب خوزستانی‌ها و احیای مجدد آن‌ها زد. نفتی‌ها حتی زمانی‌که برخی تیم‌های لیگ برتری مثل فولاد در حال بازگشت از دومین اردوی پیش فصل بودند، وارد اولین اردوی خارج از استان شدند و این نشان می‌داد آن‌قدر مشکلات مالی در این باشگاه بیداد می‌کند که حتی از برپایی یک اردوی پیش فصل نیز عاجز هستند.

اما نکته نگران‌کننده برای این روزهای صنعت نفت این است که باتوجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این تیم به دلیل پرداخت نکردن مطالبات بازیکنان خارجی و داخلی فصل‌های گذشته خود، نمی‌تواند قرارداد بازیکنان جدید خود را برای حضور در لیگ بیستم ثبت کند و تا این مهم انجام نشود نیز حق ورود به لیگ برتر را نخواهند داشت. مشکلی که آتش مشکلات این باشگاه را شعله‌ورتر کرده است.

برخلاف وعده مسئولان استانی در زمینه حل مشکلات مالی این باشگاه و کمک به باز شدن پنجره نقل و انتقالات صنعت نفت آبادان، از باشگاه نفت خبر می‌رسد که تاکنون هیچ یک از وعده مسئولان محقق نشده و نفت با انبوهی از مشکلات مالی مواجه است. مسئولان خوزستانی نیز باید بدانند زمان را هرگز برای ثبت قرارداد بازیکنان نفت آبادان و حضور این تیم در لیگ بیستم، متوقف نمی‌کنند و نباید بیش از این در حمایت از تیم نفت تعلل کنند. تعللی که ممکن است به کناره‌گیری آبادانی‌ها از لیگ برتر ختم شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.