پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید این باشگاه باید یک مشاور ورزشی قدرتمند داشته باشد.

سپهر حیدری در گفت و گو با ایسنا، درباره جلسه برخی پیشکسوتان و مدیران باشگاه پرسپولیس با نمایندگان مجلس اظهار کرد: جلسه خیلی خوبی برگزار شد و امیدواریم خروجی این جلسات به پرسپولیس کمک کند. هم دکتر فروردین و همینطور آقای دکتر مالکی اشراف خوبی به ورزش داشتند و با پیگیری‌های خودشان قصد داشتند مشکلات را برطرف کنند. امیدوارم در آینده نزدیک هم مشکل استقلال و هم مشکل پرسپولیس حل شود. البته پرسپولیس این روزها شرایط حساسی را سپری می‌کند.

وی افزود: هم پیشکسوتان و هم مدیران باشگاه در جلسه با نمایندگان مجلس صحبت‌های خوبی را مطرح کردند. من هم در جلسه درباره مشکلات مالی صحبت کردم و گفتم ای کاش بشود به صورت یک وام و یا قرض مبلغی به پرسپولیس داده شود تا بدهی‌های این باشگاه پرداخت شود. من از کودکی در خاطرم است که همیشه می‌گفتند پرسپولیس بدهکار است. با این حال امیدوارم کمکی در این زمینه بشود تا با پرداخت همه بدهی‌ها فشار آن روی مدیر بعدی نباشد. اگر بشود وامی با اقساط بلند مدت و یا بلاعوض به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس داده شود آنها می‌توانند مشکلات مالی خود را برطرف کنند. البته در این جلسه برخی عزیزان هم نظرشان بر این بود که با توجه به دولتی بودن باشگاه یک ردیف بودجه برای آن مشخص شود تا بدون دغدغه مالی به کارش ادامه دهد. الان پرسپولیس در فینال آسیا حضور دارد و قاعدتا تیمی که به فینال آسیا می‌رود هزینه‌هایش هم بیشتر می‌شود.

حیدری همچنین گفت: من به عنوان یک پیشکسوت به همراه سایر بزرگان باشگاه سعی کردیم به نمایندگی از همه هواداران پرسپولیس مشکلات را مطرح کنیم. امیدوار هستیم خروجی این جلسات مثبت باشد و در نهایت مشکلات باشگاه برطرف شود تا بازیکنان و تیم مدیریتی بدون دغدغه به کار خودشان ادامه بدهند.

وی در ادامه با بیان این که در پرسپولیس باید ثبات مدیریتی باشد گفت: نظر من این است که در هیات مدیره پرسپولیس حتما باید یک پیشکسوت حضور داشته باشد تا هم از نظر فنی روی مسائل اشراف کافی داشته باشد و هم روی مباحث مدیریتی بتواند تصمیمات خوبی را بگیرد. پیشکسوتی که به هیات مدیره می‌رود باید تجارب کافی داشته باشد تا در باشگاه عملکرد خیلی خوب از خود ارائه کند. اگر یکی از پیشکسوتان در سیستم مدیریتی باشگاه حضور داشته باشد قطعا جلوی برخی از قراردادهای بازیکنان و یا شاید بندهای که به عنوان بند جدایی در قراردادها می‌آید را بگیرد. یک مدیرعامل به خاطر این که می‌داند زیاد در باشگاه نمی‌ماند برای این که خود را میان هواداران محبوب کند با هر شرط بازیکن موافقت می‌کند و قراردادهای ترکمنچای می‌بندند و همین قراردادها باعث می‌شود بازیکن به راحتی بدون پرداخت پول از باشگاه جدا شود. به همین خاطر است که می‌گویم باشگاه پرسپولیس نیاز به یک مشاور ورزشی قدرتمند دارد. این فصل بازیکنانی از پرسپولیس رفتند که می‌توانستند درآمد خوبی برای باشگاه به همراه داشته باشند. اگر یک مدیر ثبات داشته باشد می‌تواند یک برنامه بلند مدت برای باشگاه طراحی کند و کارهای زیر ساختی را درست انجام دهد. آقای فروردین و آقای مالکی به عنوان مسوولان این جلسه گفتند سعی می‌کنند مشکلات را برطرف کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )