عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال با تأکید بر عدم ممانعت برای حضور بازنشتسگان در انتخابات هیات های استانی، گفت: در اساسنامه هیات های استانی فوتبال پیش بینی برای مخالفت اداره کل ورزش و جوانان استان ها نشده است.

عبدالکاظم طالقانی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت انتخابات هیات فوتبال استان هرمزگان، افزود: اساسنامه هیات های استانی چهار سال است که در حال انجام و از طریق فدارسیون فوتبال به کلیه هیات ها و ادارات کل استان ها ارسال شده است.

وی با بیان اینکه انتخابات تمامی ۳۲ هیات استانی را با همین اساسنامه برگزار کرده ایم، اظهار کرد: برخی ابهامات و سوالات از سوی ادارات کل در خصوص بازنشستگی و حضورشان در انتخابات مطرح شده که بر اساس اساسنامه و ضوابط موجود به این سوالات پاسخ داده ایم.

طالقانی با اشاره به اینکه در اساسنامه هیات های استانی که به تصویب هیات رئیسه فدراسیون فوتبال رسیده است سن حضور انتخابات بین ۳۵ تا ۷۰ سال است، خاطرنشان کرد: در این اساسنامه هیچ اشاره ای به بازنشستگان نشده و هیات فوتبال و ریاست آن شغل محسوب نشده و محدودیتی برای حضور بازنشستگان وجود ندارد.

عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال با بیان اینکه مجامع انتخاباتی استان ها در چهارسال گذشته بر طرق اساسنامه هیات های استانی فوتبال که متفاوت با سایر رشته های ورزشی است، مدیرکل ورزش و جوانان به عنوان نایب رئیس شرکت می کند، تصریح کرد: برگزاری انتخابات هیات استانی برعهده کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال بوده و مدیرکل ورزش و جوانان تنها حق یک رأی دارد.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای آینده تاریخ برگزاری انتخابات هیات فوتبال در استان هرمزگان را براساس پیشنهاد هیات استانی اعلام می کنیم، اضافه کرد: تاکنون داوطلبین تایید شده و برخی اشکالات در پرونده داشتند که در دست بررسی است و با ارائه مدارک خواسته شده مشکلی برای تایید کلیه داوطلبین وجود ندارد.

طالقانی با بیان اینکه در صورت مخالفت اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان با انتخابات هیات فوتبال همچنان امینی زاده رئیس هیات خواهد ماند، عنوان کرد: در اساسنامه هیات های استانی فوتبال پیش بینی برای مخالفت اداره کل ورزش و جوانان استان ها نشده است و به تمامی سوالات پاسخ داده شده و بنا بر برگزاری انتخابات و حضور رئیس جدید برای تصدی مسئولیت و نشان دادن کارایی اش داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.