سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال هر گونه توافق برای پرداخت اقساطی مطالباتش از سوی باشگاه استقلال را رد کرد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال هر گونه توافق برای پرداخت اقساطی مطالباتش از سوی باشگاه استقلال را رد کرد. وینفرد شفر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت پرونده شکایتش از باشگاه استقلال و بحث پرداخت اقساطی مطالباتش اظهار داشت: فیفا قانون مربوط به پرونده‌هایی مانند پرونده من را در سال ۲۰۱۸ تغییر داد و این موضوع به طور مفصل برای امیرحسین فتحی، مدیرعامل پیشین استقلال توضیح داده شد. دیگر پرداخت اقساط قابل قبول نیست و فیفا زمانی ترتیب اثر می‌دهد که تمام مبلغ پرداخت شده باشد.

وی افزود: این موضوع در مورد برانکو، ویلموتس و هر فرد دیگری که شرایط مشابه دارد، صدق می‌کند. حتی اگر یک دلار از مطالبات یک نفر مانده باشد، فیفا ترتیب اثر نمی‌دهد. جز این، هر خبر یا شایعه دیگری کذب محض است.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: از زمانی که احمد سعادتمند برکنار شده است، من با باشگاه تماسی نداشته‌‌ام. انتظار دارم فیفا نامه بعدی‌اش را هفته آینده ارسال کند که در آن باشگاه به پرداخت جریمه مالی بیشتر و یا شاید چیزی بدتر محکوم خواهد شد. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که باشگاه ماه‌ها پیش وعده داد که مطالبات دستیاران ایرانی من و همینطور مطالبات من و پسرم را بپردازد، اما هرگز این کار را نکرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.