سرمربی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید که با وجود تأکید کاپیتان این تیم بر لزوم بازگشت به شرایط عادی و پایان جنجال‌ها، بعید می‌داند که آبی‌و‌اناری‌ها بتوانند با آرامش کار خود را انجام دهند.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید که با وجود تأکید کاپیتان این تیم بر لزوم بازگشت به شرایط عادی و پایان جنجال‌ها، بعید می‌داند که آبی‌و‌اناری‌ها بتوانند با آرامش کار خود را انجام دهند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی خارج از خانه فردا شب (پنجشنبه) شاگردانش مقابل سلتاویگو در هفته چهارم لالیگا به خبرنگاران گفت: انتظار یک بازی سخت را داریم. در سال‌های اخیر، بارسلونا نتوانسته است سلتاویگو را در خانه‌اش شکست دهد. بازی در زمین سلتاویگو کار بسیار سختی است. حریف بازیکنانی دارد که از نظر تکنیکی در سطح بالایی هستند. پس باید به خوبی خودمان را برای این بازی آماده کنیم.

کومان با اشاره به اظهارات اخیر لیونل مسی که در آن بر لزوم پایان یافتن جنجال‌ها و اتحاد بازیکن بارسلونا تأکید کرد، افزود: نمی‌دانم که بعد از اظهارات مسی، یک زندگی آرام خواهم داشت یا نه، هرچند بعید می‌دانم این اتفاق رخ دهد. همیشه یک داستان وجود خواهد داشت. با این حال اینکه کاپیتان تیم خواهان اتحاد اعضای تیم می‌شود، همیشه اتفاق خوبی است. امیدوارم این جو آرام‌تر از چیزی باشد که در هفته‌های اخیر بوده است. به نظرم ما باید برای مسی تیم بهتری بسازیم، تیمی که بتواند در آن بدرخشد و بهترین عملکردش را ارائه کند. باید فرمولی برای رسیدن به این کار پیدا کنیم، چون مسی حتی در تمرینات هم به دنبال کسب پیروزی است. برای خوشحال کردن مسی هیچ راه دیگری جز بردن بازی‌ها نداریم.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا درباره سرجینیو دِست دفاع راست آمریکایی تیم فوتبال آژاکس که در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار دارد هم گفت: او در حال انجام تست پزشکی است و هنوز قراردادش را امضا نکرده است. تا زمانی که چیزی امضا نشود، من درباره او نظر نمی‌دهم. او بازیکنی جوان است و در اینجا باید یکسری چیزها تغییر کند. او باید با دیگر مدافعان کناری تیم رقابت کند.

بارسلونا فردا شب (پنجشنبه) از ساعت ۲۳ به وقت تهران میهمان سلتاویگو خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.