پیشکسوت آبی پوشان گفت: فوتبال ازبکستان مثل ایران قدرتی است و دو تیم استقلال و پاختاکور هم بازی نزدیکی را به نمایش می‌گذارند.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استقلال مقابل الاهلی با سه مهاجم بازی کرد و این باعث شد اولا مدافعان الاهلی نتوانند جلو بیایند و به تیم در فاز تهاجمی کمک کنند و دوما مدافعان استقلال این فرصت را پیدا کردند که بیشتر در کارهای تهاجمی شرکت کنند. لذا فکر می کنم این نسخه امشب مقابل پاختاکور هم جواب دهد.

وی اضافه کرد: فوتبال ازبکستان مثل فوتبال شوروی سابق و کلا بلوک شرق، یک فوتبال قدرتی، تاکتیکی و خشک است و پاختاکور هم فوتبالی بازی می کند که در انعطاف پذیری تکنیکی مشکل دارد. این نوع فوتبال می تواند برای تیم های ایرانی مشکل ایجاد کند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: استقلال مقابل الاهلی فوتبال خوبی به نمایش گذاشت و پیروزی با ارزشی را به دست آورد. اما ویژگی بازی امشب با بازی قبلی تفاوت دارد چرا که پاختاکور هم برای این بازی به اندازه استقلال انگیزه دارد. لذا بچه های ما باید به مراتب باهوش تر از بازی قبلی مقابل الاهلی بازی کنند و از فرصتها بهتر استفاده کنند.

لطیفی خاطرنشان ساخت: یکی از معضلاتی که این فصل تیم ما با آن دست به گریبان بود، مصدومیت‌های زیادی بود که همه بازیکنان ما آن را تجربه کردند. این افزایش مصدومیت‌ها می‌تواند عوامل زیادی داشته باشد که نقص در تغذیه، استراحت، تمرین و مسائل روانی از اهم آنها هستند. تیم ما در شرایطی به این مسابقات اعزام شد که پنجره‌های بسته مانع از استفاده بازیکنان جدید و اعمال محدودیت در تعداد بازیکن شد و بسیاری از همین بازیکنان هم مستعد مصدومیت هستند. امیدوارم مجموعه تیم استقلال امشب عملکرد خوبی داشته باشد و بتواند با پیروزی بر پاختاکور قدمی دیگر در لیگ قهرمانان آسیا به پیش برود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.