پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت که آبی‌پوشان برابر الاهلی با برنامه کار کردند و در صورت برطرف کردن ضعف خط دفاعی می‌توانند به مراحل بالاتر صعود کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت که آبی‌پوشان برابر الاهلی با برنامه کار کردند و در صورت برطرف کردن ضعف خط دفاعی می‌توانند به مراحل بالاتر صعود کنند. علی جباری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری ۳ بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل الاهلی عربستان و راهیابی این تیم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم در تمام نقاط عملکرد خوبی داشتیم. هافبک‌های استقلال اجازه بازیسازی به حریف ندادند و در خط جلو نیز از موقعیت‌های‌مان استفاده کردیم. در دفاع، ضعف‌هایی داریم که باید برطرف شود، اما در مجموع بازیکنان شاداب بودند و خوب کار کردند. نتیجه این خوب کار کردن، برد پرگل بود.

وی افزود: استقلال در بازی با الشرطه هم باید برنده می‌شد، اما در نیمه نخست به مشکل خورد و نتوانست در نیمه دوم به گل برتری دست پیدا کند. در دیدار با الاهلی از خط دروازه گرفته تا فوروارد، بازیکنان نمایش خوبی داشتند. استقلال با برنامه بازی کرد و توپ را خیلی خوب در زمین به جریان می‌انداخت.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با شانس آبی‌پوشان برای موفقیت در مراحل حذفی تصریح کرد: اگر استقلال همانند بازی با الاهلی باشد و اشتباهاتش را کمتر کند، می‌تواند به مراحل بالاتر برود. تنها مسئله استقلال، خط دفاعی است که در بازی با الاهلی هر زمان که بازیکنان این تیم به محوطه جریمه می‌آمدند، مشکل‌ساز می‌شدند. نباید به حریفان به راحتی فضا بدهیم.

جباری در خصوص اینکه مجید نامجومطلق در شرایط بحرانی پس از شکست استقلال در فینال جام حذفی هدایت استقلال را پذیرفت و برخی‌ انتظار صعود آبی‌پوشان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را نداشتند، گفت: نامجومطلق استقلالی است و هر فردی که استقلال است، باید کمک کند. کسی که کمک نمی‌کند، در فکر مسائل دیگر است. نامجومطلق گفته هر چه دارد از استقلال است. او سال‌ها در استقلال بازی کرده و جای تعجب ندارد که هدایت تیم را پذیرفته است.

وی در پایان گفت: صعود استقلال را تبریک می‌گویم و امیدوارم پرسپولیس نیز حریفش را شکست دهد تا حداقل دو نماینده در مرحله حذفی داشته باشیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )