باشگاه تاتنهام در ادامه فعالیت‌های خود در بازار نقل‌وانتقالات، اکنون نظرش معطوف به جذب هافبک نفوذی منچستریونایتد شده است.

باشگاه تاتنهام در ادامه فعالیت‌های خود در بازار نقل‌وانتقالات، اکنون نظرش معطوف به جذب هافبک نفوذی منچستریونایتد شده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه تاتنهام پس از اینکه گرث بیل را از رئال مادرید قرض گرفت و با قراردادی پنج ساله سرخیو رگیلون را هم از این باشگاه اسپانیایی به خدمت گرفت، حالا در نظر دارد شانس خود را برای جذب جسی لینگارد، هافبک نفوذی منچستریونایتد امتحان کند.

بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «دیلی‌استار»، ژوزه مورینیو که سابقه همکاری با این هافبک ۲۷ ساله را به واسطه حضورش روی نیمکت سرمربیگری منچستریونایتد بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ دارد، نسبت به همکاری مجدد با لینگارد علاقه‌مند است.

گفته می‌شود تاتنهام برای به خدمت گرفتن این هافبک انگلیسی از منچستریونایتد باید رقمی در حدود ۳۰ میلیون یورو هزینه کند، بازیکنی که از ماه ژانویه در هیچ بازی لیگ برتری در ترکیب اصلی شیاطین سرخ قرار نگرفته است و در بازی شب گذشته با کریستال‌پالاس در ترکیب ۱۸ نفره منچستریونایتد هم نبود.

لینگارد که تنها یکسال دیگر از قرارداد فعلی‌اش با منچستریونایتد باقی مانده، فصل گذشته در ۴۰ بازی (۱۸۸۸ دقیقه از ۳۶۰۰ دقیقه ممکن) از رقابت‌های مختلف برای تیم تحت‌هدایت اولگنار سولسشایر به میدان رفت و آمار چهار گل‌زده و دو پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.